Israel Hayom

אימון שחרור בצ'כיה

הפועל חולון לא היתה צריכה להתאמץ במיוחד כדי לפרק בחוץ את אופאבה 64:97 ● כעת גדלו סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א מהמקום הרביעי בבית ב' ● דקוואן ג'ונס הצטיין ● בשבוע הבא זה כבר יהיה הרבה יותר מסובך

- יעקב מאיר

הפועל חולון הייתה צריכה יריבה כמו אופאבה הצ'כית כדי להתפוצץ עליה ולהשתחרר קצת. הסגולים אמנם ניצחו בשבועות האחרונים במשחקי הליגה, אבל זה הלך להם קשה. הפעם עמדה מולם קבוצה חלשה, והם שטפו את הפרקט והציגו לראווה את היכולות האתלטיות וההתקפיות שלהם בדרך 64:97־ל מוחץ במחזור ה־11 של ליגת האלופות של פיב"א. 30 נקודות קלעה הקבוצה של דן שמיר בעשר הדקות הראשונות, וטסה ליתרון דו־ספרתי מוקדם. הצ'כים, שמשחקים רק עם שחקנים מקומיים וללא אף זר בסגל, לא באמת יכלו להתמודד עם האתלטיות, הכישרון והמהירות של האורחים מישראל, שקלעו 21 נקודות

ויותר בכל אחד מארבעת הרבעים.

דקוואן ג'ונס, שסבל מערב חלש בשבוע שעבר מול פאוק סלוניקי, התפוצץ עם 21 נקודות 5( מ־9 מחוץ לקשת), 8 ריבאונדים ו־42 נקודות מדד. הפורוורד האמריקני הוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות. שון ג'ונס המשיך את היכולת הטובה מהחודשים האחרונים עם 12 נקודות ו־9 כדורים חוזרים. סקוטי ריינולדס נכנס אט־אט לעניינים 7( נקודות ב־42 דקות), וטוב לראות שהוא לא כופה את עצמו במהלך המשחק. עמית שמחון צלף שיא עונתי באירופה של 17 נקודות ב־7 מ־41 מהשדה. המשחק הקבוצתי המשובח 30( אסיסטים של חולון לעומת 11 של אופאבה) אפשר לקורי וולדן (זרק רק 5 פעמים בלבד מהשדה וקלע 9 נקודות) להירגע קצת אחרי כמה שבועות משוגעים מבחינה סטטיסטית ועומס.

בזכות הניצחון עלתה סגנית אלופת ישראל למאזן 4:7 בבית ב', וכעת היא בעלת סיכויים טובים לסיים במקום הרביעי, שיבטיח לה את הכרטיס לשמינית הגמר של המפעל. לאחר המשחק התפנו אנשי הקבוצה לעקוב אחר המשחק המקביל בין פאוק סלוניקי לנאנטר, שהסתיים לאחר סגירת הגיליון.

בין ב"ש לטנריפה

ביום ראשון תחזור הפועל חולון לליגה שלנו למשחק סופר־קשה מול הפועל ב"ד העקשנית של רמי הדר, שבטח תבוא עם אקסטרה מוטיבציה אחרי התבוסה למכבי ת"א במחזור הקודם. גם ההפסד הדרמטי בסיבוב הקודם בוודאי יושב לשחקני ב"ש בראש. לאחר מכן, יחכה לסגולים אחד המשחקים הכי קשים במפעל האירופי, מול טנריפה הספרדית, שספגה השבוע הפסד מפתיע לוונציה האיטלקית, ותרצה לנצח ולהבטיח את המקום הראשון, שצפוי לסדר לה הגרלה נוחה יותר בשלב הבא.

 ?? ?? דקוואן ג'ונס (משמאל). חמש שלשות
דקוואן ג'ונס (משמאל). חמש שלשות
 ?? ?? שמיר. קצת נחת צילומים: אתר פיב"א
שמיר. קצת נחת צילומים: אתר פיב"א
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel