Israel Hayom

צסק"א תתאושש מול באיירן?

- אבי סגל

שישה ימים אחרי שמכבי ת"א הדהימה אותה במוסקבה, לצסק"א יש הזדמנות להתאושש הערב, כשתארח את באיירן מינכן. רק ניצחון על הגרמנים יסמן את יציאת הרוסים מהמשבר שפוקד אותם לאחרונה. צסק"א פתחה את עונת היורוליג בסערה עם ,0:8 אבל מאז ספגה חמישה הפסדים בעשרה משחקים, לאורכם חיבש רה רק פעם שני ניצחונות. כך, ממצב שבו היא שאפה לתפוס את ראש הטבלה, היא מקווה לא ליש פול למקום הרביעי, שם אורבת לה אנאדולו אפס.

באיירן, לעומת זאת, היא הפש תעת העונה עד כה. היא סומנה כקבוצת תחתית, אבל עם מאזן 9:9 ומקום שביעי, היא יכולה עוד למצוא את עצמה בפלייאוף. האחראי המרכזי לכך הוא דרק וויליאמס (נבחר בעבר שני בדראש פט האן.בי.אי). בשבועות האחרוש נים מתמודדת באיירן בלי שחקן הפנים הבכיר שלה, דווין בוקר, ובכל זאת תנסה להפתיע גם את צסק"א במוסקבה, כדי לא לאפש שר למכבי ת"א להתקרב אליה, במידה שזו תנצח את ברצלונה.

דיוויד בלאט מקבל הערב, לקש ראת משחקה של אולימפיאקו­ס עם חימקי מוסקבה, את הסנטר ניקולה מילוטינוב. הסרבי החש מיץ שני משחקים בגלל פציעה, שהגיעה אחרי משחק מצוין שלו בדרבי מול פנאתינייקו­ס. הקש בוצה של בלאט מגיעה למשחק אחרי הפסד לריאל מדריד בחוץ, והשאיפות שלה ברורות: לתפוס את המקום הרביעי שמעניק ביש תיות בפלייאוף. נכון לעכשיו היא רחוקה ממנו ניצחון אחד. מנגד, חימקי רק רוצה להצליח לתפוס מקום בפלייאוף, אף שהיא משחקת כבר חודשיים בלי כוכבה אלכסיי שבד.

לפני שני מחזורים חימקי הדהימה את פנרבחצ'ה, שהערב אמורה לחזור עם ניצחון מספרד, כשתתארח אצל גראן קנאריה, שעסוקה בעיקר בבעיותיה הקש שות בליגה המקומית, שם היא נמצאת עמוק בתחתית. המחח זור יושלם מחר עם המשחקים הבאים: אנאדולו אפס - דרושש פאקה, ז׳לגיריס קובנה - פנאתיש נייקוס, באסקוניה - ארמאני מיש לאנו, בודוצ'נוסט - ריאל מדריד.

 ?? ?? קילבורן מצסק"א
קילבורן מצסק"א

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel