Israel Hayom

אבדיה ייצא לטורניר הנוער של היורוליג

הכישרון הצעיר של מכבי ת"א יטוס למינכן, ויציג את יכולותיו לעיני נציגי קבוצות אן.בי.אי ● ג'רמי פארגו יקבל דקות מול ברצלונה ● יאניס ספרופולוס: "זוסמן מוכן לרמות הגבוהות"

- יעקב מאיר

קבוצת הנוער של מכבי ת"א תצא בשבוע הבא למינכן להח שתתף בטורניר הנוער של היורוליג. הצהובים הצעירים ישתתפו בטורניר בן שלושה ימים )27.1-25.1( וייאבקו עם שבע קבוצות נוספות על כרטיס לפיינל פור שייערך בוויטוריה בחוח דש מאי.

מי שצפוי לצאת לטורניר יחד עם קבוצת הנוער הוא דני אבדיה, שאמנם משחק ומתאמן עם הקבוצה הבוגרת, אך כבר שיחק העונה בדרבי בשמיש נית גמר גביע המדינה לנוער, וגם בפיינל פור של ליגת התיכונים, זאת כדי לקבל דקות משחק נוספות. במש שחקים במינכן ינכחו סקאוטים רבים ואנשי מקצוע של קבוצות האן.בי.אי והמועדונים הגדולים באירופה, כך שלשחקן הצעיר תהיה אפשרות להציג את יכולותיו לעיניהם.

ההחלטה בנושא התקבלה במועדון כבר לפני מספר שבועות, וגם שחרורו של נמרוד לוי בימים האחרונים (המש עבר לאסטודיאנט­ס טרם הסתדר) לא גרם לשינוי של תוכניות.

מכבי ת"א שובצה לבית א' יחד עם מארחת הטורניר באיירן מינכן, פרש נקפורט סקיליינרס ופרטיזן בלגרד. בבית המקביל ישחקו ריאל מדריד, פנאתינייקו­ס, אולם ואלבה ברלין. רק אחד משמונה הקבוצות המוזכרות תעש פיל לפיינל פור.

עניין של דקות

ג'רמי פארגו ממשיך בתהליך החזרה שלו למגרשים. אחרי שקיבל 10 דקות מול הפועל ב"ש בליגה, וגם נראה טוב, הרכז יהיה בסגל למשחק מול ברצלוש נה הערב, לראשונה העונה ביורוליג. הוא גם צפוי לשחק, אם כי עדיין לא ברור כמה דקות יקבל. בצוות המש קצועי והרפואי מעוניינים להחזירו בהדרגה, אך השחקן דורש לשחק כמה שיותר. "ג'רמי כשיר", סיפר המאמן יאניס ספרופולוס במסיבת העיתוש נאים, "אבל עדיין יהיה לו קשה לשחק באינטנסיבי­ות כזאת. הוא מוכן לעזור לנו בחלקים של המשחק, אבל לא להש רבה דקות, כי בכל זאת הוא לא שיחק שלושה חודשים".

היווני התייחס גם ליכולת המצוינת של יובל זוסמן: "זה לא רק המשחק מול צסק"א שבו יובל הרשים אותי, באופן כללי ראיתי שיש לו המון פוש טנציאל. הוא מוכן לרמות הגבוהות. אני לא מאמין שמול צסק"א זו הייתה הבלחה חדשפעמית".

בקבוצה מספרים על התלהבות רבה סביב המשחק ודרישה לכרטיסים שלא זכורה כבר זמן רב, כזו שמזכירה את הימים הגדולים תחת דיוויד בלאט בתחילת העשור.

 ?? ?? אבדיה. ההזדמנות בבוגרים תחכה עוד קצת צילום: אלן שיבר
אבדיה. ההזדמנות בבוגרים תחכה עוד קצת צילום: אלן שיבר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel