Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 17.01.2019

-

גדי

סוף השבוע הגיע ורובו ככולו בסימן הצלחה. מדובר בעיקר בתחום החברתי. עם זאת, חשוב לציין כי עליכם לעשות לפחות מאמץ מינימלי כדי לצאת החוצה, על מנת שתוכלו לפגוש אנשים חדשים.

דלי

שימו לב שלא לבזבז את רוב היום על סידורים. קחו את עצמכם בידיים והקשיבו לקצב הפנימי, שיכתיב התנהלות איטית. אתם זקוקים לשקט גם כדי לנוח מהעומס בעבודה וגם כדי לנוח ממחויבויות משפחתיות.

דגים

התחום האישי והזוגי דורש בנייה ושיקום, כתוצאה מתחושה של שחיקה ו"עייפות החומר". צפויה תקופת מעבר לא קלה, שתימשך בהתאם למידת המאמץ שתשקיעו בנושא זה.

טלה

זהו יום נפלא מבחינת המשפחה. הכל פתוח, התקשורת זורמת ונדמה שסוף סוף יש מכנה משותף רחב שעליו אפשר לבנות מערכת יחסים בוגרת ורגועה. כדאי לשמור על המומנטום.

שור

יש לכם הזדמנות לתרגל את האסרטיביות שלכם. אתם נמצאים במערכות יחסים שיש בהן המון מניפולציות וכוחניות. האמת היא שאין טעם להילחם כל הזמן. אנשים כוחניים ואגרסיביים הם לא מה שנחוץ לכם.

תאומים

היום אתם מרשים לעצמכם להיסחף לתוך מקום לא נעים של דאגנות יתר וחששות, שרובם מיותרים. יש מי שחושבים שהעיתוי הזה מתאים למתוח עליכם ביקורת.

סרטן

אתם קמים בבוקר עם הרגשה שיש לכם בשורה של ממש לעולם. למרות הנחישות והלהיטות שלכם, התגובות מהסביבה קרירות למדי, דבר שמרגיז אתכם. במקום לכעוס על כל העולם, מוטב שתתרכזו בעצמכם.

אריה

יש לכם כמה דילמות שאתם צריכים להתמודד איתן בימים אלה. הריחוק הרגשי שאתם מנסים ליצור כדי לגבור על הרגישות הרבה שלכם, לא ממש עוזר. עדיף להתמודד ולהתעמת עם המצב מאשר לברוח.

בתולה

צפויה נסיעה ליעד רחוק. הכינו תוכנית גיבוי למקרה הצורך. המוטיבציה שלכם לגרום לאווירה הזוגית להשתפר גבוהה, וכל מה שעליכם לעשות הוא, לשם שינוי, לזרום עם בני הזוג.

מאזניים

אדם שעשה איתכם עסקה מסוימת - מפתיע. אתם מרגישים שיש דברים שמסתירים מכם. אין טעם לחכות ולהישאר בחוסר ודאות מעיק. תשאלו שאלות באומץ - לפחות תקבלו תשובות ברורות.

עקרב

אתם עסוקים מאוד בפרויקט מאתגר שקשור לעבודה, וקצת שוכחים את קיומם של בני משפחה וחברים. אל תיפלו שוב למלכודת שאתם מכירים היטב. זה עלול לעלות לכם ביוקר בשלב מאוחר יותר.

קשת

פרגון ואהבה יעשו לכם טוב, וכך גם לכל מי שקרובים לכם. ביטחון עצמי הוא תכונה מצוינת, אבל רק כשהיא באה במידה הנכונה. תנו גם לאחרים להתבטא ולהביע את רצונם.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel