Israel Hayom

"אילון אלמוג יעבור עכשיו, או שלא בטוח שתהיה עסקה"

-

"אם אילון אלמוג לא יעבור העונה, לא ננסה להביא אותו בעונה הבאה, כך שאם העסקה מול מכבי ת"א לא תיסגר עכשיו יכול להיות שלא תהיה עסקה בכלל", כך טענו אתמול בבית"ר ירושלים, שטרם הצליחה להשלים את מעברו של השחקן הצעיר בשל הדרישה של מוליכת הטבלה לכך שהירושלמים ישלמו את המע"מ על העסקה, מה שמייקר אותה ביותר מרבע מיליון יורו.

הבעלים של שני המועדונים, מיטש גולדהאר ומשה חוגג, הגיעו לסיכום עקרוני על מכירתו של אלמוג לפני הדרישה המדוברת, והם עשויים לשוחח פעם נוספת כדי למצוא פתרון ולסיים את הסאגה.

השלמה או נפילה של העסקה ישליכו על חיזוק נוסף לקבוצה מהבירה, משום שאם אלמוג יעבור לפי הסיכום הראשוני תמורת 1.5 מיליון יורו, ההערכות הן שחוגג לא ישקיע עוד כספים רבים בחיזוק.

ערן לוי נמצא על סף סיכום בהפועל קטמון, ובבית"ר יש רצון להתחזק בהתקפה ובדיקות נעשות מול כמה חלוצים זרים. אם אכן יימצא חלוץ זר מתאים, בית"ר תנסה להשתחרר מיאקוב סילבסטר, שבו מעוניינת הפועל חיפה, שהיתה רוצה לצרפו בטרייד תמורת מעבר מיידי של השוער ארנסטס שטקוס לירושלים.

הבעלים של חיפה, יואב כץ, נחת אתמול בישראל והחל לעסוק בנושאי החיזוק ודילול הסגל. במוקד העניינים נמצא מעברו של שטקוס תמורת שחקנים או כסף, ומאחורי הקלעים מתקיימים מגעים בנושא על ידי גורם שלישי שהתבקש לסייע לגשר בין הצדדים.

אחת ההצעות שעלו היא העברה מיידית של שטקוס תמורת איתמר ניצן וסילבסטר, אך בית"ר פחות מתלהבת מהרעיון בשלב זה. אפשרות נוספת היא העברת שחקן וסכום כסף, אך לזה הירושלמים מסרבים בתוקף בשל התביעה שהגישה חיפה נגד הקבוצה ומאמנה ניר קלינגר לפני קצת יותר משבוע.

עניינים נוספים שבהם צריך כץ לטפל הם אפשרות מכירתו של מקסים פלקושצ'נקו למכבי חיפה, וכן לקבל החלטה אם להחזיר את עדן בן בסט ולשלם לו את מלוא שכרו על פי חוזהו בהפועל ב"ש - כ־052 אלף דולר בעונה. לבן בסט חוזה בב"ש גם לעונה הבאה והוא לא יסכים להגיע בשכר מופחת, אלא אם כן מדובר יהיה בחוזה ארוך טווח.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel