Israel Hayom

תעלומה: האחיות פרחיה ולילי נעלמו בארגנטינה

המשטרה המקומית מנהלת סריקות לאיתור הישראליות פרחיה סרוסי )63( ולילי פרג ,)54( המנהלות עסקים במדינה ● "עלו על אוטובוס ומאז נותק הקשר"

- שלומי דיאז

משטרת העיר מנדוסה שבארגנטינה מבצעת סריקות אחרי שתי נעדרות ישראליות שנעלמו בעיר ומנהלת חקירה לבירור נסיבות היעלמותן, מחשש שמדובר באירוע על רקע פלילי.

בלילה שבין רביעי לחמישי, שעון ישראל, תשאלה המשטרה המקומית את גיל פרג, בנה של אחת הנעדרות, המתגורר בעיר, ובסיום התשאול הוא שוחרר. לטענתו, הוא האחרון שראה אותן, כשיצאו מביתו ועלו על אוטובוס למרכז העיר.

הנעדרות, האחיות פרחיה סרוסי ,)63( ולילי פרג ,)54( המחזיקה גם באזרחות אוסטרלית, יצאו לטיול ולביקור משפחתי בעיר מנדוסה, שם מתגורר גיל פרג, בנה של פרחיה. אלא שב־11 בחודש נותק הקשר עימן. בני המשפחה בישראל ובאוסטרליה הפיצו ברשתות החברתיות בקשות לסייע בחיפושים. בתה של פרחיה, ורד, הפנתה בקשות סיוע גם לקהילה היהודית במנדוסה. "הן נראו בפעם האחרונה עולות לאוטובוס בשעה שתיים וחצי בלילה בערך, ומאז נעלמו. מאז הן לא היו בקשר עם המשפחה בישראל ובאוסטרליה", ציינה.

על פי גורמים במשטרת ארגנטינה, חקירה ראשונית לבירור נסיבות היעלמותן עסקה גם ברקע האישי של שתיהן. על פי המשטרה בארגנטינה, שתי הנשים הגיעו ביום שישי למנדוסה. לפרחיה סרוסי חמש חברות למסחר ולמוצרי בנייה הממוקמות בארגנטינה, והבן ,)36( הגר במנדוסה, הוא מנהל ושותף באותן חברות. עוד מסרה המשטרה כי ביצעה חקירה כלכלית לבירור הרקע של הבן וזה שקוע בחובות. הבן הוא כאמור האדם האחרון הטוען שראה את שתיהן, ולדבריו הן התגוררו בדירה מיוחדת ששכרו לא הרחק מביתו. עוד מסר כי אמו מבקרת בקביעות בארגנטינה בשל עיסוקיה ולרוב היא יוצאת לטיולים בסביבה. כמו כן, ציינה המשטרה כי מבדיקה במשטרת הגבולות עולה כי הנעדרות לא חצו את הגבול לצ'ילה הסמוכה, ולא עלו על טיסה ממחוז מנדוסה ליעד כלשהו.

 ??  ?? פרחיה סרוסי ולילי פרג
פרחיה סרוסי ולילי פרג

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel