Israel Hayom

איה נרצחה כששוחחה עם אחותה בנייד

פרטים חדשים מהחשד לרצח הישראלית באוסטרליה ● המשטרה המקומית עדיין מחפשת אחר החשוד: "תקיפה איומה ונוראית" ● דודה: "חמד של ילדה, חלומה של כל אמא"

- ירון דורון ואלי לאון

משטרת מלבורן פרסמה אתמול את תמונתה האחרונה של הישראלית איה מסראווה, שלפי החשד נרצחה שלשום באכזריות באוסטרליה. המשטרה חשפה כי בזירה נמצאו חולצה וכובע, השייכים ככל הנראה לרוצח.

המשטרה המקומית פרסמה גם את תמונות החולצה והכובע, וסרטונים מזירת האירוע וקראה לעדי ראייה לבוא למסור עדות כדי לסייע לה בלכידת הרוצח. נציג המשטרה סירב למסור פרטים על החקירה, אך ציין כי "זאת היתה תקיפה איומה ונוראית לחלוטין נגד אישה צעירה וחפה מכל פשע שביקרה בעיר שלנו".

מסראווה, בת 22 בהירצחה, נולדה וגדלה בבאקה אל־גרבייה. היא התגוררה בסין ולמדה באוניברסיט­ה בשנחאי סינית ואנגלית. לפני כמה חודשים יצאה במשלחת של סטודנטים מצטיינים ללימודים באוניברסיט­ה במלבורן שבאוסטרליה. שלשום נמצאה גופתה על ידי עובר אורח בתחנת הרכבת, לא הרחק ממעונות הסטודנטים שבהם התגוררה. הגופה נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים.

מסראווה הותקפה ונרצחה כאשר ניהלה שיחת וידאו עם אחותה באמצעות הטלפון הנייד. הטלפון נפל מידיה ואחותה שמעה את רעשי התקי־ פה, אך לא הבינה כי אחותה מותקפת. "היא היתה בשיחה עם אחותה בזמן שהותקפה", סיפר דודה עאבד כתאני, "האחות חשבה שהטלפון נפל לה. היא שמעה שהטלפון נפל ושמעה רעשים, אבל לא הבינה מה קרה". הדוד הוסיף: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה שם. יש איפול על החקירה וכל מה שאנחנו יודעים זה בגדר השערות. אני יודע שיש חקירה מאוד רצינית עם צוות חוקרים מתוגבר מאוד". כתאני סיפר על מסראווה: "איה היתה חמד של ילדה. היא היתה עדינת נפש ומבריקה. תלמידה מצטיינת. ילדה כזו היא חלומה של כל אמא".

אחותה של מסראווה, שגם היא מתגוררת בסין, קראה על מציאת גופה באתר אוסטרלי וחששה לשלומה, מכיוון שהגופה נמצאה באזור שבו היא מתגוררת. היא התקשרה אליה, לא קיבלה מענה ואחר כך נודע למשפחה על הטרגדיה. אביה של מסראווה טס שלשום למלבורן כדי להביא את גופתה לישראל.

 ??  ?? איה מסראווה
איה מסראווה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel