Israel Hayom

מה קרה כשכתבנו ניסה להתנדב במטה גנץ?

כתבנו אסף גולן שמע שבמטה גנץ מחפשים מתנדבים ● כאשר פנה והציג עצמו כמתנדב פוטנציאלי - לא ממש רצו לענות לו אילו סוגיות עקרוניות המפלגה תקדם ● האזינו לשיחה המוזרה באתר וביישומון

- אסף גולן בהכנת הידיעה השתתפה לילך שובל

מאז כניסתו לחיים הפולי טיים, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ מקפיד לשמור על דממה בכל הנוגע לדעותיו הפוליטיות, בוודאי בכל הקשור למצע של מפלגתו - חוסן לישראל. למרות זאת, הוא זוכה למספר מנדטים דו ספרתי בכל הסקרים האחרונים.

בעזרת שיחה של כתבנו אסף גולן עם מוקד גיוס המתנדבים לקמפיין של בני גנץ, ניסינו להבין מה המצע ומתי הוא יפורסם, אז הצגנו בפניהם את הדילמה.

"למדתי בישיבת הסדר, אני אדם דתי והצבעתי פעם לליכוד ופעם לבית היהודי. אני מאוד רוצה שי נוי במפה הפוליטית בישראל, אבל רציתי לדעת מה המצע?"

מוקדנית: "אני לא יכולה להסביר על המצע כי זה לא משהו שעדיין פורסם. זה קיים, אבל עוד לא פו רסם משיקולים פוליטיים". "אז איך אני יכול לדעת?" מוקדנית: "בקרוב מאוד תדע". "אבל אני צריך לדעת מה הדעות של בני: יהודה ושומרון, הסכם עם הפלשתינים, איזו פשרה הוא רוצה, רמת הגולן... הוא נראה לי אחלה בן אדם, רמטכ"ל, אדם מאוד רצי ני, אבל אני לא יודע כלום. מי יהיו איתו? את יכולה לספר לי?"

מוקדנית: "אני לא יכולה להגיד לך על זה לצערי, אבל בקרוב אתה תדע, אני לא יודעת כרגע תאריך. יש גם דברים שהם בהתהוות, לא הכל עדיין סגור".

"תראי, אכלתי אותה כבר מס פיק פעמים". מוקדנית: "והאם תרצה לסייע?" "אני מאוד רוצה לסייע, אבל אני צריך לדעת".

מוקדנית: "ואם אתה צריך לבחור בין לסייע לבין לא לסייע? בכל זאת, עכשיו אתה צריך לבחור מה אתה".

"אם אני רוצה לסייע, אני תושב לוד ויכול לה שפיע על אנשים בש כונה שלי. אנשים ירצו לדעת: איפה הוא עומד בעניינים חברתיים, שוק חופשי או לא שוק חופשי, איפה הוא עומד מב חינה מדינית".

מוקדנית: "כן, אתה מכיר את האתר של בני? המצע גם יופיע באתר בהמ שך, אבל כרגע אין. אז בינתיים אני רושמת שאתה לא מעוניין לסייע".

בתוך כך, לאחר שבועות ארוכים של הכנות השיקה אתמול חוסן לי שראל את הפעילות שלה ברשתות החברתיות וח שפה את סיסמת הבחירות שלה: "ישראל לפני הכל". מעתה, מבטיחים במפל גה, בכל יום יהיו פרסומים מטעמה, ועד סוף החודש צפוי גנץ לשאת דברים לאומה. גנץ נמצא במ געים מתקדמים עם מו עמדים למפלגתו, וכבר גיבש רשימה עקרונית של כ 15 אנשים שאינם משובצים בשלב זה לפי סדר.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? בני גנץ. את סיסמת הבחירות הוא חשף
בני גנץ. את סיסמת הבחירות הוא חשף
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel