Israel Hayom

רוני, אל תלך

האחיות המוצלחות שלי – עונה ‪yes VOD ,3‬

- ניר וולף עובר מסך

לשחרור המפקד, הפלוגה תימתח להקשב, כי החיים נמשכים ול רגל שחרורה מצה"ל של מור קטן )טס השילוני(, בפתיחת העונה השלישית של "האחיות המוצלחות שלי", אנחנו נאלצים לומר שלום למפקדה הישיר, אחת מהדמויות הטובות שנכתבו לאחרונה בסדרה ישראלית. רס"ן רוני עם הזקן הצרפתי, הפלאפל על הכתף והטקט שמעולם לא היה לו.

רוני, שאותו מגלם גל תורן בנודניקיות מופלאה, הוא מפקד מיותר בחיל התחזוקה, כלומניק שחושב שהוא מישהו; בריון עם כל התכונות הכי מעצבנות שמאפיינות צברים מאצ'ואיסטיים. הוא מציק לסביבתו, יורד על חלשים תוך שימוש בהומור דלוח, גורם לכולם לחוש מבוכה בשבילו ובגללו, חושב רק על עצמו ומתעניין "למה את לא מחייכת?"

"חמוצ'לה", הוא מכנה את מור, שאותה התנדב להסיע לבקו"ם, כך שסצנת הפרידה שלהם מתנהלת במכוניתו. "נתתי שתן, אפשר להמשיך", הוא מדווח, ובמשך שלוש דקות מפתח את השיחה הגרועה בעולם. "את לא מתרגשת? הדג שלי בבית מפגין יותר רגשות ממך. איך יצא לך ככה שהמפקד שלך לוקח אותך ספיישל לבקו"ם - זה ברמה של נס. אתם דור של תינוקים וסמרטוטים - לנסוע לבקו"ם היא לא יכולה לעשות לבד. רק תלונות יש לך... האופי שלך זה תשעה באב עם קצת ריפוד מכל הטוסטים שאת תוקעת. צוחקים איתך".

ואז הוא מקבל שיחת טלפון, זונח אותה בשולי כביש נידח, מסנן "שחרור נעים" ונעלם. הכי דוש שאפשר להמציא. קלאסי רוני.

לקראת סוף העונה הוא מגיח לסצנה נוספת - הפעם רוני מתפרץ בלי הזמנה למסיבת גג של חייליו לשעבר. גם שם הוא מתעקש לג נוב את ההצגה, מאלתר נאום מיליטנטי מנותק והולך לאיבוד בחיים האזרחיים. זה נגמר מביך, כרגיל, כשרוני נותר לבד עם פרצוף חמוץ, בחולצת ג'ינס ועם כוסית משקה בידו, עומד מיובש, מבולבל ומנודה, מבוגר מכולם בעשור, ולרגע מתפכח מהסרט שהוא חי בו, אולי גם מבין כי אין לו שום קיום מחוץ למסגרת הצבאית. לא היתה יכולה להיות סגירת מעגל מושלמת יותר לדמות הזאת.

 ??  ?? "האחיות המוצלחות שלי". סגירת מעגל מושלמת לדמות
"האחיות המוצלחות שלי". סגירת מעגל מושלמת לדמות
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel