Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 20.01.2019

-

גדי

אתם מרגישים טיפ טיפה ירודים ומחפשים מקור לקבלת תשומת לב ופינוקים. אין לכם יותר מדי עודפי אנרגיה כדי להתרוצץ. אדם קרוב יגלה סימפתיה והבנה. זה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש.

דלי

זו שעת כושר להתחדשות ולשינוי. הכוונה היא בעיקר לתחום הקריירה, אך לא רק אליו. בתחום הרומנטי אתם נמצאים בדילמה - רצון בשינוי לצד העובדה שאתם די מרוצים מהמצב הקיים, ומיתרונות כמו ביטחון ונוחות.

דגים

הקריירה ומקום העבודה הם נושאים שאתם מקדישים להם מחשבה רבה. זה ממש בסדר שאתם מחפשים ודאות וביטחון, אך אל תתפתו לקיצורי דרך ולאנשים שמציעים לכם הצעות מפוקפקות. האמינו בעצמכם.

טלה

תופעה קוסמית משרה עליכם רוגע וביטחון. איכות גבוהה היא מילת מפתח שמאפיינת יום זה. לאורך כל הדרך אתם מקפידים שלא לרדת מהרמה שהתרגלתם אליה, הן בתחום העבודה והן בחיים האישיים.

שור

כוכב ונוס השולט בכם מושפע עתה מאנרגיה רוחנית. התופעה תורמת לגישה פילוסופית. אתם עלולים להיכשל בלשונכם במהלך משא ומתן הקשור באופן עקיף לעבודה. כדאי לגלות ערנות ולהקשיב לאחרים.

תאומים

אתם חשים פרץ של אנרגיה ותחושה הרמונית. מעורבות חברתית תחשוף אתכם לאנשים רבים, שביניהם תוכלו למצוא כמה שעימם תוכלו לקשור קשרי ידידות או קשרים בעלי פוטנציאל עסקי.

סרטן

השבוע מתחיל עבורכם בצורה הכי מוצלחת, במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. חילופי תפקידים באים בחשבון גם הם.

אריה

אופן ההתבטאות שלכם יקבע לאן יתפתחו ענייני הבית. היו שקולים וחשבו על כל מילה היוצאת מפיכם. אתם מתקשים להתמודד עם אתגר חשוב ומעדיפים למצוא מפלט בפעילויות בעלות חשיבות שולית.

בתולה

עומס אירועים מאפיין יום זה. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות סותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים "לספק את הסחורה". לא קל לכם לסרב, ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי".

מאזניים

אל תתרוצצו יותר מדי. היו רגועים, קחו דברים בקלות והטילו אחריות גם על אחרים. העולם לא יתמוטט אם תרשו לעצמכם להוריד הילוך. הימנעו מנסיעות ארוכות.

עקרב

השראה שאתם מקבלים מעמית לעבודה משפיעה עליכם לטובה. אתם מסוגלים לבצע באופן הטוב ביותר את מה שהוטל עליכם. אל תדאגו יותר מדי. כל מה שעליכם לעשות זה להתארגן טוב יותר.

קשת

מצב הרוח משתפר, העליות והמורדות שחוויתם לאחרונה נשכחים. אווירה של הרמוניה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב. התחום האינטימי מספק תשובות לשאלות שלא נשאלו בקול רם. תוכלו לפתוח דף חדש.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel