Israel Hayom

ואז הגיעה המחצית השנייה

אחרי מחצית ראשונה חלשה, עירוני נס ציונה התעוררה, מחקה מינוס 18 וניצחה את עירוני נהריה 93:103 ● הפועל ירושלים גברה על גלבוע/גליל בארנה 81:94

- אבי סגל

התפרצות. מהפך גדול העניק אתמול לעירוני נס ציונה ניצ חון על עירוני נהריה המתחדשת. 18 הפרש במחצית הראשונה נמחקו ונ תנו לקבוצה הביתית ניצחון אחרי שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים. נהריה עם אריק גריפין בבכורה שלו, מפספסת הזדמנות גדו לה במשחק בו נס ציונה הלכה 34 פעם לקו לעומת 14 בלבד של נהריה.

הכל נראה אופטימי בנהריה במח צית הראשונה. קבוצת ההתקפה החל שה בליגה, עד עכשיו עם 75 נקודות בממוצע במשחק, קלעה אתמול 54 נקודות כבר במחצית הראשונה. היא רצה בכל הזדמנות וקלעה במחצית הזו 25 נקודות במתפרצת. נהריה גם קלעה במחצית הזו לא פחות מ 9 של שות ב 45 אחוז. קרופורד, שחקן בעל רזומה אן.בי.אי מכובד, קלע 15 נקו דות מה 20 שלו ב 20 דקות הראשו נות. נהריה כאמור כבר היתה ביתרון של 18 נקודות (27:45) וירדה למחצית עם יתרון .13

הכל השתנה במחצית השנייה. נס ציונה החלה לנגוס ביתרון זה ברבע השלישי, וברבע הרביעי עשתה את המהפך הגדול. טל דן במשחק מצוין 21) נקודות, 8 אסיסטים(, כריס דואו במחצית שניה טובה וגארי בראון בסלי קלאץ׳ עשו עבורה את העבודה. משחק טוב של יפתח זיו מנהריה לא עזר. נס ציונה ירדה לרבע השלישי עם מינוס 7 בלבד, ואז בראון, סמוך לסיום, גם השווה בשלשה ואחר כך העלה את קבו צתו ליתרון ראשון מאז דקות הפתיחה. בסיום 93:103 לנס ציונה, שהשאיר את נהריה בתחתית, ממנה נס ציונה מתר חקת כמו מאש.

ראשונה לרגע. הפועל ירושלים עלתה אתמול לפחות זמנית לראשות הטבלה אחרי שניצחה בביתה את הפו על גלבוע/גליל ,81:94 במשחק בו חזר ליאור אליהו מהשעיה בגללה החמיץ שלושה משחקים.

ירושלים עם ניצחון תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים, שבעה מהם בהפ רש דו ספרתי. גלבוע המשיכה את המ שבר שלה. זה היה הפסדה השביעי בר ציפות. גלבוע שוב חסרה את בראיינט קרופורד הפצוע.

הערב: ב"ש מגיעה לחולון

בצל הדרבי, תארח הערב הפועל חו לון את הפועל ב"ש, כשהיא נמצאת בתנופה של ניצחונות. בליגה יש לה שלושה רצופים, שניים קשים בבית מול קבוצות התחתית של עירוני נה ריה ומכבי אשדוד, ואחד מרשים בחוץ על הפועל אילת. בין לבין היא קרעה בליגת האלופות את אופאבה הצ'כית בליגת האלופות של פיב"א.

השחקן המרכזי של חולון ממשיך להיות קורי וולדן, שנמצא בכושר פנט סטי. בשלושת המשחקים האחרונים הוא קלע בממוצע 26 נקודות 82%) מה ,(2 חילק 6.7 אסיסטים וחטף כמעט שלו שה כדורים למשחק. בנקודות מדד הוא עומד על 37.6 במשחקים האלה. עם זאת, חולון תחסר גם הערב את קאליף וואייט הפצוע. הראש של חולון נמצא במקביל גם במשחק החשוב באירופה מול טנריפה בהמשך השבוע.

האורחת מגיעה לחולון עם מאזן מאוזן של .7:7 אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים על גלבוע/גליל והפועל ת"א, ספגה ב"ש בשבוע שעבר תבוסה ביתית מול מכבי ת"א.

לאומית. מזחור :15 אליצור יבנה גברה על הפועל כפ"ס .79:95

 ?? צילום: דני מרון ?? טל דן. משחק אדיר
צילום: דני מרון טל דן. משחק אדיר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel