Israel Hayom

מסרבת להחליק

בכל עונה אחרת משחק כזה של ליברפול היה מסתיים בדמעות ● אבל גם שלושה שערי חובה וכרטיס אדום מול ק. פאלאס לא עצרו אותה בדרך ל 3:4 דרמטי ● 0:2 לארסנל על צ'לסי; יונייטד דוהרת

- דור הופמן

אתמול מול קריסטל פאלאס, בפעם הראשונה העונה, ליברפול נראתה כמו הקבוצה ההיא שמסוגלת להגיע עד לבאר, ולהחליק. ההגנה שלה, שהורכבה מרביעייה ששיחקה לראשונה העונה יחד, היתה מלאת סדקים, היא ספגה שלושה שע רים במשחק ביתי לראשונה זה שנה, ואת המשחק סיימה עם עשרה שחק נים אחרי שג'יימס מילנר לא הצליח לעצור את ווילפריד זאהה. בכל עונה אחרת משחק כזה היה מסתיים עם דמ עות לפנתיאון, אבל ליברפול הנוכחית נראית כמו קבוצה שלא תחליק גם אם הדשא יוחלף בקליפות בננות. עם הרבה מזל, וכמובן שגם יכולת, המוליכה סיימה את רכבת ההרים מול הקבוצה של רוי הודג'סון עם ניצחון ,3:4 ושלוש נקודות שיחייבו את מנצ'סטר סיטי לנצח היום את האדרספילד כדי לצמק את היתרון של האדומים בפסגה חזרה ל 4 נקודות.

פאלאס, שהדהימה העונה את סיטי באיתיחאד, רצתה לשחזר את ההפתעה גם באנפילד. היא הסתגרה מאחור היטב ובנתה על המהירות של זאהה בהתק פה, ובדקה ה 34 הקיצוני המצוין בישל את ה 0:1 של אנדרוס טאונסנד, שהיה היחיד ב 45 הדקות הראשונות. לא ידוע מה אמר קלופ לשחקניו במחצית, אבל זה עבד. בתוך דקה מוחמד סלאח קבע שוויון, ושש דקות אחר כך רוברטו פיר מינו כבר הפך את התוצאה. ג'יימס טו מקינס איזן מחדש בדקה ה 65 והבהיר שזה הולך להיות ערב מורט עצבים, אבל סלאח שוב היה המרגיע הלאומי, כשעשר דקות אחר כך ניצל טעות איומה של חו ליאן ספרוני בן ה ,39 והחזיר לליברפול את היתרון עם שערו ה 50 בליגה. עם הרוח הגבית הזאת, גם ההרחקה של מי לנר לא הפריעה. בתוספת הזמן סאדיו מאנה עשה ,2:4 ואחריו מקס מאייר רק צימק ל .3:4

זאת גם היתה תוצאת הסיום בדר מה הגדולה בין וולבס ללסטר, שם גי בור המשחק היה דיוגו ז'וטה. הפורטוגלי הנהדר כבש שלושער ראשון באנגליה, כולל שער הניצחון בתוספת הזמן.

תוצאה שכזאת היתה בלתי אפש רית בדרבי של לונדון, מהסיבה הפשו טה שצ'לסי משוועת לחלוץ מטרה ולא מצליחה לכבוש יותר משני שערים קרוב לחודשיים. אמש היא אפילו לא כבשה, ומול ארסנל באמירויות משלמים על חוסר מחץ שכזה. שערים של אלכסנדר לאקאזט ולורן קוסיילני במחצית הרא שונה הספיקו לניצחון 0:2 ששמר על מאזן ביתי מרשים של התותחנים, והק טין את הפער מהכחולים לשלוש נקודות בלבד. על הערב המשמח העיבה מה שנ ראית כמו פציעת ברך של הקטור ביירין.

סולשיאר נכנס לספרים

שתי הלונדוניות צריכות להביא בח שבון גם את מנצ'סטר יונייטד של אולה גונאר סולשיאר, שעם ניצחון 1:2 על ברייטון הפך למנג'ר הראשון של השדים האדומים שמנצח בששת משחקי הלי גה הראשונים שלו, ושבעה אם מביאים בחשבון גם את הגביע.

מכיוון שזהו סיבוב המשחקים השני, קל לראות את ההבדלים לעומת הראשון. לפני חמישה חודשים הפסידה יונייטד 3:2 לאותה ברייטון, ובין הקבוצה ההיא של ז'וזה מוריניו לזו של הנורבגי אין שום קשר, מלבד השם וצבע המדים. יונייטד איימה 20 פעמים על השער של דיוויד באטון, ובחצי הראשון כבשה פעמיים - מפנדל של פול פוגבה ושער נפלא של מרקוס ראשפורד. לשניהם היה זה שער שמיני העונה. פסקל גרוס צימק לקראת הסיום.

עוד אתמול: בורנמות - ווסטהאם ,0:2 ניוקאסל - קארדיף ,0:3 סאות'המפטון - אברטון ,1:2 ווטפורד - ברנלי .0:0

 ??  ?? סלאח, פאביניו ופירמינו חוגגים. האדרספילד תעזור היום לאדומים? צילום: אי.פי
סלאח, פאביניו ופירמינו חוגגים. האדרספילד תעזור היום לאדומים? צילום: אי.פי
 ??  ?? ז'וטה. שלושער ראשון בפרמייר ליג
ז'וטה. שלושער ראשון בפרמייר ליג
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel