Israel Hayom

ההיעדרות בארגנטינה: נשק נמצא בבית הבן

היום יתחדשו החיפושים אחר האחיות הישראליות פרחיה סרוסי ולילי פרג ● בבית בנה של פרחיה אותר גם כסף רב ● הבן מכחיש מעורבות בהיעדרותן

- שלומי דיאז

חוקרי משטרת העיר מנדוסה שבארגנטינה יחדשו הבוקר את החיפושים הנרחבים, מגובים בצו שופטת, אחר האחיות פרחיה סרוסי ולילי פרג.

השתיים נעדרות מיום שישי בצהו ריים (שעון ישראל), ונציג של משו טרת ישראל בדרכו לזירה, וכן בני משפחה מישראל.

החוקרים מתמקדים בביתו של גיל ניקולס פרג, בנה של פרחיה סרוסי בן הו63. בביתו אותרו כלי נשק ותחמוו שת וכן סכומי כסף גדולים במזומן. כמו כן, נמצאו כמה חתולים מתים בתוך הבית ובחצר.

הבן טען כי הנשק משמש לו להגנה עצמית מפני שחש לאחרונה מאוים, וכי הכסף שייך לו, ומקורו בעסקות שביצע. הוא לא מסר גרסה שתסביר מה פשר החתולים המתים, שחלקם אף נמצאו מונחים על הגריל שבחצרו.

הוא גם הכחיש את הדיווח בארגו נטינה ובאתר "ישראל היום", שלפיו הוא שקוע בחובות כספיים כבדים. אלא שבינתיים הגיע מכר שלו שהיה בעבר שותפו בחנות, וטען כי הצעיר לא זו בלבד שחייב לו כספים - אלא שגם ניסה להונות אותו. לדברי המתו לונן, הבן סובל מבעיה נפשית, והסו תבך בחובות עם גורמים עברייניים שכבר איימו עליו בעבר, ולכן החזיק בנשק ללא רשות.

בהמשך התקבלו עוד הודעות במו שטרה המקומית על כך שהבן "גרם נזק כספי לאנשים רבים". עד נוסף התייצב במשטרה וסיפר כי באחרונה שימש "שומר" לבן בנסיעותיו ברחבי ארגנטינה, ודיווח כי הבחור הסתבך עם כמה אנשים שאף ירו לעבר ביתו.

שלשום מסר בן משפחה בישראל, כי הוא שלח הודעת ווטסאפ לפרו חיה, וזו לא הגיבה. אתמול לפתע התקבל סימן כחול המצביע על כך שההודעה נקראה. "אנחנו לא יודעים אם זה סימן חיים או שמישהו אחר מחזיק במכשיר שלה", נמסר מהמו שטרה המקומית.

הבן התראיין בבוקר שישי לעו רוץ 9 הארגנטיני, בנושא זה. "מיו שהו כפה עליהן לעשות משהו שלא רצו בו. זו דעתי. הן לא היו נעלמות מרצונן החופשי. הן נשים אחראיות, שהודיעו תמיד לאן הן הולכות ומה הן עושות", אמר.

קודם לכן נחקר פרג ארוכות במו שטרת מנדוסה. בחקירתו חזר וטען כי אמו ודודתו היו אצלו בשבת מהו צהריים ועד הלילה. לאחר מכן הבו חין שעלו על אוטובוס הנוסע למרכז העיר, שם שכרו בית.

על פי דיווחים בארגנטיו נה, היעלמותן מעסיקה מאוד את משרד החוץ האוסטרלי, שכבר פנה לממשלת ארגנטינה באמצעות השו גרירות שלה שם. הסיבה: ד"ר לילי פרג היא מרצה בכירה באוניברסיט­ת ניו אינגלנד שבאוסטרליה, שם היא מתגוררת מאז שנות הו09. היא פרו סמה לאורך השנים מאמרים רבים ונחשבת מוכרת מאוד בתחומה גם ברחבי העולם. אחותה פרחיה סרוסי מתגוררת בישראל, והקימה חמש חברות בארגנטינה, שרשומות על שמה ועל שם בנה.

לילי היא מרצה בכירה באוניברסיט­ת ניו אינגלנד שבאוסטרליה, אחותה פרחיה מתגוררת בישראל, והקימה חמש חברות בארגנטינה

 ??  ?? פרחיה סרוסי (מימין) ולילי פרג
פרחיה סרוסי (מימין) ולילי פרג

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel