Israel Hayom

בני סכנין פנתה לאלישע לוי

החלטה עקרונית על סיום תפקידו של עמיר תורג'מן התקבלה אחרי התבוסה להפועל חיפה גם חיים סילבס מועמד, אך הוא מנהל מגעים גם מול מכבי פ"ת, שם ביקש מוראד מגאמדוב לשוב אל עמדת עוזר המאמן בני יהודה: יובל אשכנזי פרק את הכתף

- ליאב נחמני, שי ארצי ואלי שטרן

עמיר תורג'מן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן בני סכנין, שהובסה אתמול 4:0 על ידי הפועל חיפה. ההחלטה העקרונית כבר הת קבלה, וחסרה רק החותמת הסופית של היו"ר מוחמד אבו יונס.

המועמדים להחליפו כעת הם אלי שע לוי, שאותו רצו בסכנין עוד לפני תורג'מן, אך אז הוא עדיין אימן את מכבי פ"ת, וחיים סילבס בין המועמדים. לוי כבר קיבל פנייה, אך לא בטוח שהוא יעמוד בנסיעות היומיות לסכנין מסיבות אישיות. כמו כן, למאמן יש משכורת מובטחת מפ"ת עד לתום העונה.

לגבי סילבס, פנייה תיעשה ביממה הקרובה, והוא צפוי לדרוש חוזה לעונה וחצי עם הבטחה לחיזוק בחלון ההעב רות הנוכחי. סילבס מועמד גם למכבי פ"ת, שכבר פתחה מולו במגעים אחרי שאתמול, עוד לפני המשחק מול הפו על ב"ש, העביר מוראד מגמאדוב מסר להנהלה שלפיו הוא מעוניין לשוב לת פקיד עוזר המאמן. אם סילבס אכן יח תום במלאבס, זה יהיה עד לתום העונה, אולם טרם הושג סיכום וגם גיא לוזון נמצא בתמונה. בני יהודה. יובל אשכנזי פרק את הכתף במהלך המשחק מול מכבי נתניה ובסיום פונה לבית החולים, שם עבר טי פול ראשוני של החזרת הכתף למקומה. בימים הקרובים יעבור הקשר בדיקות נוספות על מנת לאמוד את חומרת הפ ציעה ואת המשך הטיפול.

מחאת אוהדי הקבוצה נמשכה גם הש בוע וכללה הנפת שלטים נגד הבעלים ברק אברמוב לפני ובסיום המשחק. "לא אביא שחקנים בשביל שקט כביכול, כדי שאנשים וכל מיני אינטרסנטים יפסיקו לקלל את השחקנים, אותי ואת ברק", הבהיר המאמן יוסי אבוקסיס, "אנחנו רוצים להתחזק, הקבוצה מוכנה לשלם הרבה כסף, אבל זה לא מסתדר כרגע ולא אביא מישהו שלא ישדרג אותנו רק כדי להרגיע מישהו. המכירה של שועה יחד עם ההרחקה של צ'יבוטה זה קצת יותר מדי בשבילנו".

ברקוביץ' הפסיד והתפטר

הליגה הלאומית כבר ראתה לא מעט מקרים מוזרים, אבל לא בכל מחזור מאמן מתפטר בשידור ישיר רגע אחרי שהפסיד. ביום שישי זה קרה כשמאמן הפועל ר"ג בארבעת החודשים האח רונים, ניר ברקוביץ', מיהר עם שרי קת הסיום של ההפסד 2:1 לנס ציונה להתפנות מהדשא ולחכות לעמדת הראיונות, שם הודיע על התפטרותו המיידית והאשים את ההנהלה בהתע רבות בהחלטות מקצועיות.

התפטרותו התקבלה, לא לפני שבה נהלה רמזו לרמת האמינות של ברקוביץ'.

הערב (19:30) תארח מוליכת הטבלה, הפועל כפ"ס, את הפועל קטמון, שאמנם מדורגת חמישית עם 32 נקודות, אבל תוכל להשתוות לירוקים אם תנצח. ערן לוי צפוי להיות בסגל של הירושלמים.

עוד הערב (19:00) תארח הפועל עכו את "ניר" רמה"ש.

שאר תוצאות המחזור ה :20 הפו על פ"ת - הפועל אשקלון ,1:1 הפו על ראשל"צ - הפועל איכסל ,1:4 אחי נצרת - הפועל מרמורק ,2:0 הפועל עפולה - בני לוד .0:1

 ??  ?? תורג'מן אתמול בדוחא
תורג'מן אתמול בדוחא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel