Israel Hayom

חוזרת למרוץ?

ריאל מדריד הרשימה עם 0:2 על סביליה והתבססהבמק­וםהשלישי אתלטיקו מדריד ניצחה 0:3 את הואסקה והערב שתיהן מייחלות למעידה של ברצלונה

- סאל אמרגי

קשרה של ריאל מדריד קאסמירו הוא שחקן תקיף מאוד על הדשא, אך גם מחוצה לו. כך, אחרי ההפסד מול לגאנס בשבוע שעבר בגביע אמר: "אנחנו חייבים להודות שאיננו נראים טוב. אנחנו מוכרחים להשתפר".

אתמול הם כבר נראו טוב יותר והקשר עצמו הבקיע בדקה ה־77 שער מדהים (ראשון העונה בליגה) עם טיל בליסטי לרשת של סביליה. בדקה ה־19 לוקה מודריץ' הכפיל וחתם את הניצחון )0:2( שהביא לנתון מדהים למדי: סביליה הפסידה 12 פעמים ב־21 המשחקים האחרונים בברנבאו.

פתיחת המשחק היתה של ריאל, שניצלה את החולשה ההגנתית בקישור ההתקפי מאוד של האורחת. בתוך הבינוניות הכללית של ריאל ויניסיוס שוב הוכיח שכיום הוא היחיד שמצליח לייצר סכנה ממשית בהתקפה. זאת בשל כישרונו ומהירותו, אך גם כיוון שהחלוצים האחרים פצועים (בייל, אסנסיו ומריאנו) או נשכחים בספסל (איסקו). בעייתו היחידה בינתיים היא שהוא מוכרח להשתפר בסיום המהלכים, אך בגיל 18 יש לו זמן רב כדי ללמוד להבקיע שערים.

ככל שהדקות חלפו סביליה השתפרה, שלטה בכדור והגיעה גם לשני מצבים גדולים, אבל המחצית השנייה היתה בשליטה מוחלטת של הבלאנקוס, שכבשו פעמיים וגם נעצרו במשקוף אחרי ניסיון של דני סבאיוס.

בזמן ש"פרשת איסקו" כבר הפכה לשגרה עם ספסול נוסף של קשר נבחרת ספרד, ייתכן שאתמול החלה "פרשת מרסלו". המגן השלים משחק שני ברציפות מחוץ להרכב. מחליפו רגילון חזק יותר מבחינה הגנתית, אך אין ספק שסולארי מוכיח שאין לו בעיה להשאיר בספסל שחקנים דומיננטיים.

ריאל השלימה שבוע שנראה קשה מאוד בגלל ריבוי פציעות ויריבות כמו בטיס וסביליה עם שני ניצחונות שחייבים להחזיר אותה לקרב על האליפות. הבעיה של ריאל היא שאמש אתלטיקו ניצחה 0:3 (הרננדס, אריאס וקוקה) אצל הואסקה החלשה.

שתי הגדולות ממדריד ימתינו היום למעידה של האלופה והמובילה ברצלונה, שתשחק הערב בביתה מול לגאנס.

 ??  ?? קאסמירו. הבטיח וקיים
קאסמירו. הבטיח וקיים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel