Israel Hayom

כדורסל: הפועל ומכבי ת"א ייפגשו הערב לדרבי

אלאדה אמינו מאכזב עד עתה בהפועל ת"א, וכדי לתקן את העונה של האדומים הוא יהיה חייב לתת יותר הערב בדרבי ● הוא גם לא שוכח את התקופה בלבנון: "מדינה נפלאה"

- יעקב מאיר

ניצחון בדרבי יכול לתקן עבור הפועל ת"א את הרושם מה עונה הרעה שעוברת עליה עד כה. כדי שזה יקרה, היא תצטרך בין השאר תרומה גדולה יותר מאלאדה אמינו, שעד כה מתקשה לעמוד בצי פיות שתלו בו בתחילת העונה.

"אני חושב שאני יכול לתת יותר ממה שנתתי עד עכשיו", הוא מודה בראיון ל"ישראל היום".

יש לך הסבר לעונה הרעה שעוב רת עליכם?

"היו לנו הרבה שינויים של שחקנים, הרבה פציעות, וגם בקדם העונה הרבה שחקנים היו עם הנבחרות, כך שלא יצא לנו להיות הרבה ביחד כקבוצה. אבל זה הכדורסל, וצריך להתמודד עם זה. בס פורט לפעמים פחות חשוב איך התחלת, ויותר חשוב איך אתה מסיים. סבלנו עד עכשיו, אבל אנחנו עדיין בשלב שאפשר לתקן ולהצליח".

ניצחון בדרבי יכול לשנות לכם את העונה?

"לא, אני לא חושב שניצחון אחד יכול לשנות עונה שלמה. צריך לגלות יצי בות והמשכיות כדי להשתפר, אבל מובן שניצחון בדרבי יהיה דבר גדול עבורנו, ויכולות להיות לו השלכות חשובות".

אמינו (31) הוא אחיו של שחקן האן.בי.אי אל פארוק אמינו )פורטלנד בלייזרס(. "אנחנו מאוד קרובים", הוא מספר בגאווה מסוימת. "יש לנו הרבה במשותף ושנינו משחקים כדורסל, גם בנבחרת. זה תמיד טוב. יש לי גם אח שמשחק באוניברסיט­ת פלורידה, ול כולנו יש קשר טוב".

ניגריה תשחק בקיץ באליפות העו לם, כמה רחוק אתם יכולים להגיע?

"נציג יכולת טובה. יש מאמן חדש וקבוצה טובה, ואני חושב שנעשה הרבה רעש. נהיה חייבים להראות את היכולת שלנו, אנחנו קרובים מאוד כמו משפחה בנבחרת. אני חושב שנזעזע את כולם".

שיחקת בעבר באולימפיאד­ה נגד שחקנים כמו לברון ודוראנט, ספר קצת על החוויה.

"זה היה לא אמיתי. הם השחקנים הטובים בעולם. פשוט רציתי לצאת וליהנות מהתחרות איתם. זאת אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים. היו שם גם הארדן, ווסטברוק ואחרים, וזה היה מדהים. אשמח לעשות זאת שוב ב ."2020

לפני שנתיים שיחקת בלבנון. איך היה שם?

"מדהים. זכיתי באליפות ובתואר השחקן המצטיין. היו לי חברים נהדרים לקבוצה, וזאת מדינה נפלאה עם אנשים טובים. יש לי שם הרבה אהבה וחברים".

בחודש הבא אתם בחצי גמר הגביע. יש סיכוי שתפתיעו ותזכו בתואר?

"אני לא מסתכל על זה כהפתעה. אנ חנו רוצים לקחת את הגביע, ולכן נצט רך להראות את הכישרון שלנו, לעבוד אחד בשביל השני ולהביא את התואר בשביל הפועל".

 ?? צילום: עודד קרני ?? אמינו. מאמין שהאדומים יכולים להניף גביע העונה
צילום: עודד קרני אמינו. מאמין שהאדומים יכולים להניף גביע העונה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel