Israel Hayom

סיבוב מתנה

הפועל ב"ש 0:1) על לאצ'י( ומכבי חיפה 2:3) על מורה( צלחו את סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, הרבה בזכות החולשה של יריבותיהן האלמוניות ופחות בגלל יכולת מרשימה ● מה שבטוח, בסיבוב הבא, שם מחכות קייראט ושטרסבורג, יהיה להן הרבה יותר קשה

- ליאב נחמני ועודד שלו

גאווה לאומית. התגובות של חלק מאוהדי הפועל ב"ש ברשתות החברתיות אחרי החתמתם נאור סבג וגל לוי, שני שחקנים שהגיעו מהליגה הלאומית, הרגישו אז כמו איבוד עשתונות. אפשר להבין אותם, הרי הם הורגלו לקבל הודעות על הגעתם של כוכבי ליגת העל בסכומים של מיליוני יורו, ופתאום מנחיתים להם שמות של שחקנים שנחשבים לאלמוניים.

אבל שני המשחקים הראשונים של ב"ש העונה גרמו גם לפסימיסטיי­ם הגדולים לשים את המשקפיים הוורודים. לוי וסבג כבשו את שני השערים שהעלו את הדרומיים לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית - לוי השווה בשבוע שעבר מול לאצ'י ,)1:1( וסבג השלים את המשימה מול האלבנים עם שער הניצחון אמש בטרנר .)0:1( מלבדם, רמזי ספורי בהופעת בכורה הרשים את האוהדים ביציעים, ובכלל, עושה רושם שהעיר ב"ש תצטרך העונה לשנות תפיסה, בדיוק כמו המחשבות של ברק בכר - לא צריך להביא רק כוכבים כדי להצליח.

מצד שני, סבג, מהטובים בב"ש אתמול, יצטרך להוכיח את עצמו לאורך זמן. הקבוצה האלבנית היא לא באמת מדד למה שווה העונה ב"ש, שכן מדובר בקבוצה אפורה (גם התלבושת) ומאוד מוגבלת. קייראט הקזחית שמחכה לאדומים בשלב הבא, תהיה משוכה הרבה יותר גבוהה. מולה לוי וסבג לבדם לא יספיקו.

קשר כובש. במשחק הגומלין בסלובניה מול מורה חטף השוער שער מגוחך מבעיטה של לוקה בוביצ'אנץ, שעברה לו בין הידיים וחמקה מתחת לבטנו בדרך לרשת - שער שהכניס ללחץ את המערכת הירוקה, עד שלאט לאט הוא השתחרר. 14 דקות לפני ההפסקה הירוקים היו צריכים את מוחמד עוואד, וגם קיבלו אותו. החלוץ, שמעולם לא זכה לקרדיט קבוע ממרקו בלבול, קיבל כדור באגף השמאלי, פרץ ובעט חזק לחיבורים ופנימה למשחק. שער שחיסל סופית את הפנטזיות של הסלובנים לחזור

יובל אשכנזי, שכבש גם בשבוע שעבר, הוסיף שער יפה אחרי ארבע דקות (והשלים צמד נהדר בדקה ,)75־ה והמשחק נכנס ל־56 דקות של גארבג' טיים, בהן בלבול יכול היה להתחיל להרהר ביריבה החזקה בהרבה שמחכה לו בשלב הבא - שטרסבורג הצרפתית.

 ?? צילום: דני מרון ?? סבג בטירוף. מהטובים בהפועל ב"ש אתמול
צילום: דני מרון סבג בטירוף. מהטובים בהפועל ב"ש אתמול
 ??  ?? שועה בפעולה, אתמול באלבניה
שועה בפעולה, אתמול באלבניה
 ?? צילום: אלן שיבר ?? חיימוב. שער מביך
צילום: אלן שיבר חיימוב. שער מביך
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel