Israel Hayom

אלחמיד בסלטיק, הרוש בספרטה רוטרדם

שני לגיונרים חדשים יצאו אתמול מהפועל ב"ש: הבלם יעבור לקבוצה הסקוטית תמורת 1.7 מיליון יורו, השוער יגיע לליגה ההולנדית בהשאלה ● סאבו הגיע לסיכום על שחרורו מהקבוצה

- ליאב נחמני

עסקת העברתו של חאתם עבד אלחמיד מהפועל ב"ש לסלטיק סוכמה אתמול, והסקוטים ישלמו על הבלם 1.7 מיליון יורו - סכום שיגדל ב־003 אלף יורו נוספים אם יעפילו לשלב הבתים בליגת האלופות.

ביום רביעי גישרו ראשי המועדונים על הפערים, ואלחמיד ימריא לגלאזגו על מנת לעבור בדיקות רפואיות לקראת החתימה על חוזה לשלוש שנים תמורת כ־052 אלף ליש"ט לעונה. יש לציין כי בב"ש היו מעוניינים שבלם הנבחרת יישאר בקבוצה, אך הוא דרש שדרוג של יותר מ־001 אלף יורו בשכרו והיה ברור שזה לא עומד לקרות. כאן השחקן העביר מסר ברור: "שדרגו אותי או אפשרו לי ללכת". בבירת הנגב הבינו כי יתקשו לעמוד בדרכו של אלחמיד, שרצה שדרוג כלכלי ומקצועי, והוא מצידו החליט שלא לסכן את עצמו לקראת המעבר, ולכן ביקש לא לשחק בשבוע שעבר מול לאצ'י האלבנית. בשלב זה כעסו מאוד בבירת הנגב על הדרך שבה נהג השחקן, והבהירו לסוכנו שכך יהיה לו קשה להשתחרר, אך במקביל סלטיק פנתה שוב והעלתה את הצעתה הכספית. בסך הכל הסקוטים העלו את הצעתם עבור אלחמיד פעמיים מההצעה הראשונית, שעמדה על פחות מ־5.1 מיליון יורו.

כעת ינסה המאמן ברק בכר להביא שחקן במקומו של אלחמיד, ושני המועמדים הם אוראל דגני מהפועל ת"א ואיתן טיבי, שנחשב לשחקן חופשי אחרי שסיים חוזה במכבי ת''א. בדומה לאלחמיד, שני השחקנים המדוברים יכולים לשחק בכל עמדות ההגנה, ושכרם דומה וינוע סביב 250 אלף יורו לעונה. לדגני סעיף שחרור של 300 אלף יורו, וגם זה יובא בחשבון.

שני שחקנים נוספים שנפרדו אתמול מב"ש הם אריק סאבו, שהגיע לסיכום על שחרורו מהקבוצה, ואריאל הרוש, שהושאל לעונה לספרטה רוטרדם ההולנדית. בב"ש, שלא מעוניינת בשירותיו של הרוש, רצו שהעסקה תצא לפועל, ובסופו של דבר הסכימו לשלם כ־02 אחוזים משכרו של השוער, שעומד על כ־052 אלף יורו.

תאמאש נשאר בחיפה

סאגת גבריאל תאמאש בהפועל חיפה הגיעה אתמול לסיומה, לאחר שבתום פגישה בהשתתפות הבעלים יואב כץ, המאמן חיים סילבס והבלם הרומני סוכם שהשחקן ימשיך בקבוצה והוא חתם על חוזה לעונה הקרובה.

עוד לפני החתימה אמרו גורמים במועדון כי "הדברים תלויים בעיקר בתאמאש. הוא יודע מהם תנאי החוזה, יואב וחיים רוצים שיישאר ואמרו לו את זה".

ברומניה פורסם בשבוע שעבר כי אסטרה ג'יורג'יו המקומית מעוניינת בשירותיו של תאמאש, אך בסופו של דבר הוא בחר להמשיך בכרמל וכעת יעזור לקבוצה בשני משחקי האימון שנשארו לה במחנה האימונים המתקיים במולדתו.

 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? אלחמיד
צילום: אודי ציטיאט אלחמיד
 ??  ??
 ?? צילום: עמי שומן ?? הרוש
צילום: עמי שומן הרוש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel