Israel Hayom

הנהג נמלט מהמשטרה - ואידה נהרגה

הרכב, שבו נסעה אידה קרמר מקרית ביאליק, התהפך לשוליים ● אחד ממכריה: "כואב הלב, בחורה נחמדה ושקטה, לא פעם שמעתי את אמא שלה מעירה לה שתפסיק להסתובב עם האנשים האלה"

- דניאל סיריוטי

המשטרה התירה לפרסום כי ההרוגה בתאונת הדרכים הקטלנית ביום שישי בבוקר סמוך לצומת המוביל בגליל היא אידה קרמר, בת 22 מקריית ביאליק. עם זאת, בית המשפט נענה לבקשה דחופה של המשטרה והטיל צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה וזהות החשודים.

אמה של ההרוגה הגיעה לתחנת משטרת זבולון בקריית חיים לאחר שלא הצליחה ליצור קשר עימה במשך שעות ארוכות, וצוות של המשטרה בישר לה על מות בתה בתאונת הדרכים הקטלנית. התאונה התרחשה, כאמור, ביום שישי בבוקר. הרכב שבו נסעו המנוחה ושני אנת שים נוספים נמלט מניידת משטרה שקראה להם לעצור והחל לנסוע במהירות מופרזת בכביש 79 תוך חציית רמזורים אדומים וסיכון הנהת גים בדרך. בקטע הכביש הסמוך לאת לון הגליל איבד הנהג את השליטה על הרכב והתהפך מגובה 3 מטרים לתוך שדה סמוך.

הנהג ונוסע נוסף שהיו ברכב ונת פגעו באורח קל ככל הנראה הצליחו להימלט מהזירה, בעוד אידה שישבה במושב האחורי נפגעה באורח אנוש, ולצוותי מד"א שהגיעו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותה במקום לאחר שצוותי הכיבוי חילצו את גות פתה מהרכב המעוך.

זמן קצר לאחר התאונה הגיע לתת חנת משטרת משגב בעליו של הרכב שבו נסעה המנוחה, תושב כפר מנדא שטען כי רכבו נגנב כמה שעות קודם לכן. בעל הרכב נעצר במקום לחקירה, אולם במשטרה מעריכים כי לא היה ברכב בזמן התאונה.

אידה כונתה "אידוש" בידי מכריה. אמא שלה וחברותיה העדיפו להתכת נס באבלם ולשמור על פרטיות. אחד ממכריה סיפר כי "ממש כואב הלב. מדובר בבחורה מאוד נחמדה ושקטה. היא ואמא שלה התגוררו לידי והיינו נפגשים מחוץ לבית או במכולת. אנחנו בערך באותו הגיל ובפעמים הבודדות שכן יצא לנו לדבר היא אמרה לי שהיא עובדת וחוסכת כסף כדי ללמוד. מדי פעם הייתי רואה אותה יוצאת לבלות עם חברים וחת ברות, אבל לא הכרתי את החברים שלה ולא פעם שמעתי את אמא שלה מעירה לה שתפסיק להסתובב עם האנשים האלה".

 ?? ?? זירת התאונה
זירת התאונה
 ?? ?? אידה קרמר
אידה קרמר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel