Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום ראשון - 21.07.2019

גדי

כוכב סטורן השולט בכם מנהל מאבקים קוסמיים עם כוכב ונוס האחראי על האהבה. אתם מתוסכלים, לא בגלל אירוע יוצא דופן, אלא משום שלא קורה שום דבר משמעותי בחיי הרגש.

דלי

כוכב אוראנוס השולט בכם נמצא היום בהיבטים הרמוניים עם כוכב סטורן. דווקא כשאתם מניחים לדברים לזרום מעצמם, מגיעות התוצאות הכי טובות. יש לכם כמה עניינים לא סגורים ואתם מנסים לטפל בהם.

דגים

כוכב נפטון השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות מן הכוכבים סטורן ופלוטו, אך מצוי בעימות עם כוכב יופיטר. היום יש לכם הצלחות בתחום העבודה ואתם גם יכולים להתגאות בהישגים, אבל אתם לא מרוצים.

טלה

אתם מוקפים אנשים, וזה מאפשר לכם למצוא מעט שקט לעצמכם. מה שנשמע כפרדוקס דווקא עובד יפה מאוד לטובתכם. אל תיפלו למלכודת שאחד מהסובבים אתכם מנסה לטמון לכם - היעזרו באינטואיצי­ה.

שור

מצב הכוכבים בשמיים מלמד כי צפוי לכם יום נחמד. תקשורת ישירה וברורה עם הסביבה מניבה תוצאות טובות. מצב הרוח משופר, למרות בעיות כספיות שעולות לפתע על הפרק.

תאומים

אתם מרגישים צורך לעשות שינוי. זהו יום טוב לשנות הרגלים מזיקים לבריאות. נסו לא להיעלב מכל מילה שאומרים לכם. המצב החברתי שלכם מושפע על ידי מישהו קרוב שמעורב מאוד בחיים שלכם.

סרטן

אתם זוכים לפופולריות בסביבתכם הקרובה. זרימה של אנרגיה חיובית מאפשרת לכם להתנהל בצורה שונה מהרגיל, המושכת הרבה פרגון והערכה. אתם מרגישים שהדברים מתחילים להשתפר בצורה משמעותית.

אריה

מסתמנת מגמה של שיפור יחסים בתוך המשפחה. תחושות העצב והבדידות נובעות ממשקעי עבר. נסו למצוא זמן לעלעל באלבומים ישנים, להתמקד במה שהיה, ואחר כך - להתנתק. השקיעו זמן בפעילות חברתית.

בתולה

יופי של יום. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שבא לכם זה לעשות חיים, לפרוק כל עול, להשתולל, לרקוד. אתם הולכים לעשות את זה, ובגדול. תזרמו עם ההרגשה! אדם ממזל סרטן מסעיר אתכם.

מאזניים

אתם מצליחים לשנות דפוסי חשיבה ולהיות קצת יותר שובבים ונועזים. זו התנהגות יוצאת דופן וספונטנית שגורמת לכל מי שמכיר אתכם להתפעל. צאו לבלות, זאת שעת כושר להקסים את כל מי שיהיה בסביבה.

עקרב

היום אתם נהנים סוף סוף מהזדמנות לתקשר בצורה רגועה יחסית, עם מישהו שאיתו סבלתם מעימותים אינסופיים בתקופה האחרונה. שיפור התקשורת מאפשר להגיע להבנות שיקלו על כל המעורבים.

קשת

כוכב יופיטר השולט בכם מתמלא באנרגיות ממוזלות המגיעות מכוכב מרס: הקריירה שלכם תופסת תפנית. יחסים עם עמיתים לעבודה וגם עם הבוסים שלכם - משתפרים בזכות שינוי לטובה בגישה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel