Israel Hayom

התחלה מוצלחת

מכבי ת"א פתחה רשמית את עונת 2019/20 עם 0:1 על בני יהודה וזכייה בתואר "אלוף האלופים" ● ייני נפצע ובספק למשחק מול קלוז' במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי

- שי ארצי

התואר הראשון של העונה הוא לא הכי סקסי ולא באמת נחשב, אבל תואר זה תואר וכל קבוצה רוצה להוסיף לארון שלה אחד נוסף. מי שעשתה זאת אתמול היא האלופה מכבי ת"א, שזכתה ב"אלוף האלופים", הסופר־קאפ הישראלי, אחרי 0:1 על בני יהודה.

אוהדי בני יהודה כבר התרגלו לכך שבקיץ הם כמעט ולא מזהים את שחצ קניהם אחרי עוד מתיחת פנים שעבר הסל, ושתוך כדי תנועה יוסי אבוצ קסיס וברק אברמוב מצליחים להעצ מיד קבוצה טובה, כפי שעשו בשנצ תיים האחרונות. כך בדיוק היה אתמול במושבה, כשהאוהדים הכתומים ניסו להתרגל לשמות החדשים - רוסתום, וולבלום או לזמי האנונימים, והתנחמו בכך שלפחות סורו, זובאס, מורי וג'אן

נשארו מהסגל שהניף גביע במאי.

אבל לא משנה כמה מהפכות הקצ בוצה מהשכונה תעבור כל עוד המאצ מן שלה נשאר אבוקסיס. לא משנה מי פותח אצלו בהרכב, שיטת המשחק ידועה - אגרסיביות ויציאה למתפרצ צות מהירות. עם שחקנים כמו מוחמד גאדיר, שנעדר בשל פציעה, ואולי עוד כמה שיגיעו עד סוף חלון ההעברות, הכתומים אולי היו יכולים להפתיע את מכבי, אבל לא בסגל הנוכחי.

נכון שהחבורה של ולאדן איביץ' (שאפו על כך שלמרות החום הכבד לא הוריד את החליפה) היתה רחוקה מלהרשים ושהראש שלה כבר במשצ חק מול קלוז' ביום רביעי, אבל גם בלי אצילי, אופואדו, סאבוריט ובלצ קמן, ועם פרץ, עטר ושכטר על הספצ סל, היא היתה עדיפה בהרבה. למרות שלא הגיעו ליותר מידי מצבים, ארון שוינפלד (כן, הוא עדיין כאן) סידר לצהובים ולמאמנם הסרבי עוד תואר.

סביר להניח שביום רביעי איביץ' ישלוף את התותחים הכבדים במטרה להעביר את ההכרעה לאצטדיון בנצ תניה, ואין טוב יותר מלהגיע למשחק בזירה האירופית אחרי ניצחון שנותן ביטחון, אבל היכולת תהיה חייבת להצ שתפר באופן ניכר.

אם יש משהו שמכבי לא רצתה שיצ קרה לה במשחק הזה הוא פציעה של אחד משחקני המפתח, אבל לצערה הקפטן שרן ייני נפגע בברכו במהלך המחצית הראשונה ויש חשש מפציעה חמורה. ייני יעבור סדרת בדיקות כדי לאבחן ממה הוא סובל ונכון לעכשיו הוא בספק גדול לקלוז'.

הפועל רעננה. קרלוס ריבס, חלוץ קולומביאני בן ,25 סיכם בקבוצה עד לתום העונה עם אופציה לשנתיים נוצ ספות. ריבס רשם בחצי העונה החולפת 13 הופעות בקבוצה הקולומביאנ­ית אתלטיקו נאסיונל, אליה הושאל מניו יורק רד בולס מהצ,MLS אך לא הצצ ליח למצוא את הרשת. בעברו שיחק גם באורלנדו האמריקנית. שוינפלד

 ?? ?? ייני מניף את גביע "אלוף האלופים". הפציעה של הקפטן מטרידה את הצהובים
ייני מניף את גביע "אלוף האלופים". הפציעה של הקפטן מטרידה את הצהובים
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel