Israel Hayom

כאן זה לא אירופה

מכבי חיפה והפועל ב"ש יעלו הערב לרבע גמר גביע הטוטו בהרכבים משניים, אחרי ששיחקו במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי ● וילדסחוט צפוי לערוך בכורה בירוק, קלטינס באדום

- ליאב נחמני

מכבי חיפה תארח הערב )20:30( בסמי עופר את הפועל ב"ש ברבע גמר גביע הטוטו. שתי הקבוצות, ששיחקו ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית, צפויות לפתוח בהרכבים משניים.

"יש עייפות פיזית", הודה אחד השחקנים בירוק, שכן חיפה נחתה בארץ רק ביום שישי בבוקר אחרי טיסת לילה מסלובניה, "אחרי משחק באירופה וטיסת לילה צריך לפחות שלושה ימי מנוחה".

אגב, כבר ביום שלישי מצפה לחיפה טיסה נוספת לשטרסבורג, והקבוצה תטוס לפרנקפורט ומשם תמשיך כשעתיים באוטובוס ליעדה. לאור העומס, המאמן מרקו בלבול יבצע רוטציה רחבה בהרכב. הקיצוני ההולנדי יאניק וילדסחוט צפוי לפתוח בחלק הקדמי לראשונה מאז חתם בקבוצה. בקישור צפויים לשחק מוחמד אבו פאני ומקסים פלקושצ'נקו. בחלק ההגנתי אין לבלבול הרבה אפשרויות לרוטציה, אלא אם כן הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות, יפתח.

בנושא אחר, בסוף השבוע נחת בארץ השוער היהודי ג'וש כהן, שחתם בקבוצה מהכרמל ויגיע בהשאלה מליגת המשנה בארה"ב. כהן יחליף את עמרי גלזר, שחתם בסקציה נס ציונה.

גם בבירת הנגב תהיה רוטציה בהרכב - מרואן קבהא, גל לוי, ניב זריהן ובן שהר, שלא פתחו בהרכב נגד לאצ'י בליגה האירופית, צפויים לפתוח הערב. בהגנה יערוך הופעת בכורה דוד קלטינס, שהגיע מבית"ר ירושלים.

בתוך כך, ב"ש ערכה בסוף השבוע את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה. הבעלים אלונה ברקת העבירה מסר ברור כי הסיכוי שתיכנס לפוליטיקה בבחירות הקרובות "קלוש". כמו כן הבהירה ברקת: "יכול להיות שתהיה עשייה ציבורית בעתיד, אך זה יהיה לצד הפועל ב"ש ולא במקום". על הסגל שנבנה העונה, אמרה הבעלים: "אני לא חושבת ששכר של שחקן או מחיר של קנייה זה ערובה להצלחה. אנחנו, כמערכת, נשתדל תמיד לתת לשחקנים את הכלים להצליח".

בנושא אחר, חאתם עבד אלחמיד ימריא לסקוטלנד כדי לחתום בסלטיק בכפוף לבדיקות רפואיות. שחקן הנבחרת צפוי לקבל את רישיון העבודה שלו בסקוטלנד, וב"ש תקבל תמורתו 1.7 מיליון יורו (אם סלטיק תעפיל לליגת האלופות, יועברו 300 אלף יורו נוספים). בתחילת השבוע צפויות התפתחויות בנוגע לצירוף שחקן במקומו של אלחמיד, ואף שאוראל דגני הוא המועמד המועדף על ב"ש, גם שמותיהם של איתן טיבי ועידן נחמיאס על הפרק. אם האחרון יגיע, שיר צדק יעשה את הדרך ההפוכה לעירוני ק"ש.

 ?? ?? קלטינס ו־וילדסחוט. הגיע הזמן להיכנס לעניינים
קלטינס ו־וילדסחוט. הגיע הזמן להיכנס לעניינים
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel