Israel Hayom

חשד: בת 13 סוממה במסיבת בר מצווה של חבר לכיתה

הנערה שתתה מים מכוס שאליה הוחדר סם בגן אירועים בשרון ● אם הנערה: "לא מאחלת את זה לאף הורה, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע" ● המשטרה פתחה בחקירה

- ירון דורון

נערה בת 13 סוממה, לפי החשד, בעת שהשתתפה במסיבת בר מצווה של תלמיד מהשכבה בגן אירועים בשרון.

לפי החשד, הנערה שתתה מים מכוס שהוחדרו אליה סמים. היא הרגישה ברע וסבלה מקשיי נשימה ומסחרחורות. אחת מחברותיה התקק שרה לאם הנערה, וזו הגיעה לקחת אותה הביתה. בלילה הנערה חוותה שוב התקף בשל השפעת הסמים והאם לקחה את בתה לבית החולים. שם התברר כי בדמה נמצאו שרידי סם. מדובר בשרידי סמים הנמכרים בפיק צוציות - מה שמכונה "אבק מלאק כים" - סם הזיות. האם הגישה תלוק נה במשטרה, ומשטרת מרחב שרון פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה הקשה. במשטרה בודקים אם מישהו מהתלמידים שהיה במסיבה החדיר את הסם לכוס השתייה של הנערה.

בדף הפייסבוק שלה כתבה האם על המקרה: "אני לא נוהגת לשתף מחיי הפרטיים, אבל החוויה הטק ראומטית שעברנו השבוע נוגעת לכל הורה והורה כאן בשכונה, ואני חשה שמחובתי לשתף ולהזהיר. הבת שלי הוזמנה השבוע לבר מצווה של חבר מהשכבה. אירוע פרטי, המיועד לילדי השכבה, בני 123-122 בלבד! בחלוף כשעה מתחילת האירוע אני מקבלת טלפון בהול מחברה של הבת שלי. 'תגיעי מהר. הילדה מתקשה לנשום. בוכה בהיסטריה'. טלפון כזה אני לא מאחלת לאף הורה. רצתי מייד למקום, מקום ידוע ומוכר כאן בשכונה. מצאתי את בתי מוקק פת במשפחה המדהימה של ילד בר המצווה. בקושי נושמת, לא מצליק חה לעמוד על הרגליים, מסוחררת כולה, לא בפוקוס. חשבנו לתומק נו שהיא חווה התקף חרדה. היא לא חוותה משהו דומה מעולם. כל ניסיון להרגיע, לחבק, לעזור, לא הועיל".

עוד כתבה האם: "הזמנו אמבולנס. עד שהוא הגיע, היא קצת התאוששה. החלטתי לקחתי אותה הביתה. בליק לה, בבית, שוב 'התקף חרדה' בלתי נשלט. בלתי מוסבר.

"על הבוקר רצנו לקופת חולים. האבחנה של הרופאה: 'התקף חרדה'. חלפו שעות והילדה לא הצליחה להתאושש, לא עומדת על הרגליים. הופנינו למיון. הרופאים במיון חשדו שזה משהו אחר. את היומיים הבאים כבר בילינו במחלקת ילדים בלניאדו. בדיקת שתן, שנשלחה לאבחון מומחה אוששה את החשדות - PCP -'אבק מלאכים'. סם פיצוציות ארור, נדחף (ככל הנראה) לכוס מים ששתתה באירוע פרטי של ילדי השכבה! לא 'התקף חרדה' ולא נעליים. סמים! מישהו ניסה לסמם לי את הילדה. לא יודעת מה היו המניעים שלו ומה היתה כוונת החלאה, אבל יש לנו מזל שהיא בסדר. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע! אין לנו מושג למי היה האומץ לעשות זאת...

"אני מקווה ומייחלת שלא יתברר (חס וחלילה) שזה מעשה שטות של איזה ילד בשכבה. אני מקווה מאוד שמי שעשה זאת ייתפס... אני מאחק לת לו שיחווה גיהינום, כמו שאנחנו חווינו השבוע".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel