Israel Hayom

"הנוקמים" שברו שיא

בכנס קומיקון שהתקיים בסופ"ש התברר כי "הנוקמים: סוף המשחק" שבר את השיא של "אווטאר" והפך לסרט הרווחי בהיסטוריה • עוד בכנס: מארוול הציגו את גיבורי העל החדשים, ובהם אנג'לינה ג'ולי

- דודי כספי, סן דייגו

"הנוקמים: סוף המשחק" הוא הסרט הרווחי ביותר בהיסטוריה, לאחר שעבר את השיא של "אווטאר" מ 2009 )שהכניס 2.78 מיליארד דולר(.

כך התברר בסוף השבוע במהלך כנס קומיקון - הכנס לקומיקס, פנטזיה ומדע בדיוני - שהתקיים בסן דייגו וחגג יובל לקיומו. נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, הכריז על ההישג של "סוף המשחק" במהלך הכנס. אגב, לפני כשלושה שבועות הוציאו אולפני דיסני )שאולפני מארוול שייכים להם( את "סוף המשחק" מחדש עם בונוס של שבע דקות, מחווה לסטן לי המנוח - יוצר הקומיקס. זאת כמובן היתה הזדמנות לחלוב עוד כמה דולרים, וגם לכבוש את התואר הנכסף.

ואכן, הדור הבא של גיבורי העל מבית מארוול היה אחד מרגעי השיא של כנס קומיקון, שנחשב לאירוע הבידור הגדול בעולם ומושך כ 140 אלף משתתפים.

במהלך הכנס הכריזו אולפני מאר וול על הסרטים החדשים שבדרך, ובהם ,"Eternals" על גיבורי על בשלב אבולו ציוני מתקדם של האנושות שתפקידם להגן על כדור הארץ. את הסרט תוביל אנג'לינה ג'ולי בתור הגיבורה ת'נה ולצידה ישחקו סלמה הייק וריצ'רד מאדן )"משחקי הכס"(. סרט נוסף שיעלה הוא "אלמנה שחורה", פריקוול שבמרכזו דמותה של סקרלט ג'והנסון, שיעלה במאי .2020 סרטים נו ספים שעליהם הוכרז הם "שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות", שבמרכזו גיבור על ממוצא סיני )הסרט יעלה בפברואר ;(2021 רימייק ל"בלייד" עם זוכה האוסקר מהרשלה עלי )שייכנס לנעליו של ווסלי סנייפס(; סרט המשך נוסף ל"דוקטור סטריינג'" )שמג לם בנדיקט קאמברבץ'(, וסרט המשך נוסף ל"ת'ור" )הפעם בלי כריס המסוורת(.

הגל הבא של סרטי מארוול ילווה בס דרות חדשות שיעלו בממשק הסטרימי נג העתידי של דיסני עם דמויות ותיקות מתאגיד "הנוקמים", כמו קפטן אמריקה החדש, סאם וילסון, ולוקי, בעלילות שי תקשרו עם סרטי הקולנוע.

שיא נוסף שנרשם בכנס קומיקון היה האיחוד של כמה משחקני "משחקי הכס" שבועות ספורים אחרי שהסדרה ירדה מהמ סך לתמיד, ורגע אחרי שהתברר כי הסדרה שברה שיא מועמדויות לאמי )עם 32 מוע מדויות בטקס הקרוב בספטמבר(. בין הש חקנים שהגיעו לפאנל היו מייזי וויליאמס )אריה( וניקולאי קוסטר ולדאו )ג'יימי( והם שיתפו באנקדוטות מצילומי העונה האח רונה. במקביל קידמה רשת HBO בכנס את העונה הבאה של "ווסטוורלד" ואת סדרת גיבורי העל הבאה שלהם: "השומרים".

עוד סרטים שזכו לקידום בכנס: הסרט הבא בסדרת "שליחות קטלנית" שבו יתא חד ארנולד שוורצנגר עם לינדה המילטון )שרה קונור(; סרט האימה "זה "2 שיעלה בספטמבר וסרט ההמשך המדובר ל"אהבה בשחקים". האחרון לא קשור כלל לז'אנרים שמאפיינים את קומיקון, אך טום קרוז הגיע במפתיע לכנס, לשמחת המעריצים.

סדרת טלוויזיה שהפאנל שלה בקומיקון היה מבוקש במיוחד היא "המתים המהל כים", שחוגגת את עונתה העשירית. והיה גם מארק האמיל, הלוא הוא לוק סקייווקר המיתולוגי מהטרילוגיה המקורית, שקיבל את פרס האייקון ממארגני הכנס על תרו מתו לז'אנר לאורך השנים.

 ?? צילומים: אי.אף.פי ?? בכנס: ג'והנסון ונשיא אולפני מארוול, פייגי. משמאל: אנג'לינה ג'ולי
צילומים: אי.אף.פי בכנס: ג'והנסון ונשיא אולפני מארוול, פייגי. משמאל: אנג'לינה ג'ולי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel