Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 22.07.2019

גדי

מתחשק לכם להוכיח לכל העולם שאתם לא ממש עושים חשבון לאף אחד. חיי החברה שלכם מושפעים ישירות מן ההחלטה הזאת. בזוגיות קיים בלבול מסוים שיתפוגג בקרוב. נסו לזרום עם הדברים ולא להחליט מראש.

דלי

היום יש בלבול וקושי בתחום הרומנטי. אתם שואפים לבלתי מושג, שנראה לכם ראוי. מצד שני, נדמה לכם שאתם נמצאים עם אנשים שפחותים מכם, אבל בעצם זה לא ממש נכון.

דגים

ויכוחים בעניינים כספיים עלולים להידרדר לנקודת אל חזור. הביאו את העניין בחשבון עוד לפני שאתם פותחים את הפה. מקום עבודה חדש הוא משהו שהיה יכול להרים לכם מאוד את המורל.

טלה

אתם מרגישים צורך עז להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני, יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. מפגש חברתי ייתן לכם הזדמנות לאוורר את הדעות ואת הרגשות שלכם.

שור

רגשות התעלות ושמחה מציפים אתכם. אתם חשים שיפור בהרגשה הכללית ומקדישים זמן לספורט. הזוגיות מעסיקה אתכם, וטוב שכך. זהו תהליך שעליכם לעבור בדרך לעצמאות ולהערכה עצמית משופרת.

תאומים

כוכב מרקורי השולט בכם סופג היום אנרגיות מבלבלות מן המזלות גדי ודגים: מתעוררות בעיות במישור החברתי. היחסים העכורים משפיעים על כולם, ובעצם המיקוד הוא עליכם מול מישהו שתלטן.

סרטן

הירח השולט בכם מקיים היום היבט הרמוני כלפי הכוכבים מרקורי וונוס. אתם פוגשים אנשים יוצאי דופן, שמאפשרים לכם לראות את הצד השני והנסתר של דברים חשובים.

אריה

חגיגת האנרגיות בבתים הראשון וה 12 שבמפת הלידה שלכם גורמת לכם לקחת סיכונים: מישהו שאינו בנוי להתחייבות לטווח רחוק מקסים אתכם. אתם שוקלים שינוי גישה בעקבות מה שקורה בשטח.

בתולה

ההיבט המוצלח שמתקיים היום בין מרקורי שליטכם לבין נפטון, פותח הזדמנויות חדשות בפניכם: התהדקות של קשר ישן לכיוון רומנטי, אפשרית. ייתכן שהמערכת תעבור עוד כמה תהפוכות עד שתתייצב.

מאזניים

ההיבט האסטרולוגי המאתגר שנוצר בין כוכב פלוטו לבין כוכב ונוס השולט בכם, עלול לגרום לחיטוט מיותר בנבכי העבר. אתם סוחבים מטען רגשי לא קטן ולא ממהרים לפתוח את הלב, גם במחיצת קרובים.

עקרב

יום שקט. מצב הרוח שלכם מהורהר ואתם מתעסקים בעניינים בלתי סגורים מהעבר, ואפילו מנסים לעשות מעין חשבון נפש. שיחות בירור ארוכות אולי יקלו את ההרגשה המעיקה, אולם לא ממש יועילו.

קשת

יום של חוסר שקט פנימי. אתם ממש מנסים לגשר באוקיינוס הפערים הקיימים בין אנשים קרובים אליכם, ואפילו לפשר ביניהם כדי להוריד את המתח. היום חסרה לכם השלווה שאתם כל כך זקוקים לה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel