Israel Hayom

עוד סקנדל מבית היוצר של תאמאש

בלם הפועל חיפה יצר קשר עם אנשי המועדון, לאחר כ־42 שעות שבהן נחשב נעדר ועלה חשש לשלומו ● האדומים ממתינים להסברים ושוקלים להתיר את חוזהו בהתאם לסעיף המאפשר זאת עקב עבירת משמעת מהסוג הזה

- ליאב נחמני

בלם הפועל חיפה, גבריאל תאמאש, ממשיך לייצר סקנדלים. תאמאש, שרק שלשום פתח כקפטן הקבוצה במשחק אימון מול מיובאני במסגרת מחנה האימונים ברומניה, הצליח להדאיג את ראשי המועדון לאחר שלא הופיע להתכנסות הבוקר ולאימון אתמול ונחשב נעדר.

"אנחנו חוששים לשלומו", אמר ל"ישראל היום" הבעלים יואב כץ אתמול בשעות הצהריים בעקבות היעלמותו המסתורית של הבלם, שעימו לא הצליחו אנשי הקבוצה ליצור קשר לאורך כל היום. במועדון יצרו קשר עם בני משפחתו של תאמאש, שטענו כי גם הם אינם יודעים היכן הוא, וגם אחיו, שעובד במשטרת רומניה, נרתם לעזרה בחיפושים אחריו.

הכל החל אחרי המשחק מול מיובאני ביום ראשון, אז קיבלו השחקנים ערב חופשי. מבירור ראשוני של המועדון נודע כי תאמאש יצא יחד עם שחקנים נוספים לבילוי במסעדה, ויחד הם חזרו לבית המלון בשעה .1:00 במועדון חושדים שלאחר מכן הבלם יצא ללא אישור עם חבר מקומי.

"אנחנו רוצים למצוא את גבי בריא ושלם, ולאחר מכן נגיע למסקנות", אמרו אתמול אחר הצהריים בקבוצה, תוך שהם מחפשים את השחקן הנעדר, וכץ סיפר: "אנחנו לא יודעים מה קרה לו. אנשי הצוות היו צריכים להגיע למלון בשעה .13:30 דיברתי איתו והכל היה בסדר, אבל מאז הוא נעלם. אנחנו רוצים קודם לבדוק את הפרטים לפני שאנחנו נוקטים צעדים. המועדון לא חלק משום שערורייה. אני לא רגוע, אבל לא רוצה לקפוץ למסקנות".

בשעות הערב המאוחרות יצר תאמאש קשר עם אנשי המועדון, אך לא אמר להם היכן הוא נמצא או מתי בכוונתו לשוב למחנה, אם בכלל. בחיפה מצפים מהבלם לחזור למחנה האימונים, שם ייערך עימו בירור מקיף על היעדרותו. לאחר שייתן את הסבריו, יצטרכו במועדון לקבל החלטה אם להפעיל את הסעיף בחוזהו שמאפשר להם להתיר את החוזה במקרה של עבירות משמעת מהסוג הזה, או להסתפק בקנס כספי או בעונש אחר.

איגוד השופטים. ההתאחדות וההסתדרות הלאומית חתמו אתמול על הסכם קיבוצי המסדיר את מעמד השופטים, עוזרי השופטים והמבקרים החברים באיגוד. ועד השופטים, אשר מאוגד ומיוצג על ידי ההסתדרות הלאומית, מייצג את כלל השופטים מהליגות המקצועיות ועד ליגות החובבים, הנוער והילדים. הסכם זה יעמוד בתוקפו למשך ארבע עונות, החל מהעונה הקרובה. "מדובר בהסכם היסטורי, שמתקן את בעיות העבר וחשוב מכל - מעניק לשופטים הווה ועתיד מבטיחים", אמר מ"מ יו"ר ההתאחדות, דודי גיל, "זו בשורה נפלאה לכדורגל שלנו והזדמנות מצוינת להתמקד בהיבטים מקצועיים בלבד".

 ?? צילום: יהושע יוסף ?? תאמאש. גם אחיו השוטר התגייס לחיפושים אחריו
צילום: יהושע יוסף תאמאש. גם אחיו השוטר התגייס לחיפושים אחריו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel