Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי

ענייני היום יום לא במיוחד מעניינים אתכם וקשה לכם לגלות מעורבות במטלות ובמחויבויו­ת שמנסים להלביש עליכם. אתם די עייפים, ולמען האמת דרושה לכם יציאה מחוץ לבית לפעילות לא שגרתית כדי להתעורר.

דלי

האנרגיות הטובות בשיאן. אדם שאיתו אתם נמצאים בקשר עסקי חושף לפתע צד אחר ובלתי צפוי באישיותו, מה שפותח פתח לקשר מסוג אחר לגמרי. אל תדחו שום דבר על הסף.

דגים

הרומנטיקה שוב "בורחת" לכם בין האצבעות. את האשמה אפשר לתלות בנסיבות וכן בווכחנות יתר שנוגעת לשני הצדדים. בני הזוג מרגישים לחוצים מסיבות שלהם ומקופחים בגלל חוסר תשומת לב.

טלה

כבר היום אתם מציבים לעצמכם יעדים לסוף השבוע. נסו לעמוד בתוכניות, ולו על מנת לזכות בסיפוק )גם אם חלקי( על הישגיכם. מגיעה לכם טפיחה על השכם על המאמצים שאתם משקיעים בתחום המשפחתי.

שור

היום אתם חשים אופטימיות זהירה. במהלך סוף היום ההרגשה תתחזק ותלך, עקב כמה אירועים דומים שהמשותף להם הוא רצון של אחרים להתקרב אליכם. למרות שאתם עסוקים, אתם מצליחים לפנות זמן לעצמכם.

תאומים

ביום זה גלו ערנות מול אנשים מניפולטיבי­ים וכפייתיים. יום מתאים למפגשים על רקע חברתי, בייחוד עם בני המין השני. הפתיחות תאפשר לכם ליצור קשרים חדשים ומבטיחים.

סרטן

הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. זרקו את הפנקסנות ותנו לשמחה להשתלט עליכם. אם תעשו כן - תתלהבו מאוד ממפגש חברתי שיתקיים במהלך היום. יש לכם יכולת להתמסר להנאות גופניות ורוחניות.

אריה

למרות הדאגנות והחששות, תצליחו להפוך את הקערה על פיה ולהתמודד בהצלחה עם קשיים. טפחו את התקווה. זה זמן מתאים לחבר שני חברים קרובים. הם זקוקים לדחיפה.

בתולה

כוכב מרקורי השולט בכם מצליח להתמודד עם ההיבטים המאתגרים שנוצרו בינו לבין הירח וכוכב פלוטו. השאפתנות והתחרותיות דוחפות אתכם לכיוונים חדשים, הן בתחום העבודה והן בתחום הלימודים.

מאזניים

ונוס כוכבכם מתעתד לפגוש את האנרגיה הרומנטית המשוגרת לעברו מכוכב נפטון. אתם נראים במיטבכם, ועושה רושם שבכל מקום שאתם מגיעים אליו, אתם קוצרים הצלחה. הרצון ליזום, לצאת ולבלות בעיצומו.

עקרב

הרצון שלכם למימוש מיידי של הצרכים שלכם בתחום האישי יוצר לחצים על בני הזוג. המאוויים שלכם מגיעים היום בעיתוי גרוע למדי, ואם לא תעמדו על המשמר, גובר הסיכוי שתעבירו את הערב בעימות סוער.

קשת

קשה לכם לקבל סמכות, ולכן אתם מתרגזים בקלות כאשר מישהו מנסה להכניס אתכם למסגרות. בין שמדובר בתחום האישי או בתחום אחר, ה"פתיל" שלכם היום קצר מאוד.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel