Israel Hayom

הטרור חזר - דווקא ביום הזיכרון

אימה בכ"ס: בת 62 שהמתינה בתחנת האוטובוס בסמוך למתחם G נדקרה בידי מחבל אזרח חמוש שעבר בנתיב הנגדי במקרה - נטרל את הדוקר בתה: "תודה לאיש היקר שהציל אותה"

- ירון דורון

פיגוע דקירה במהלך יום הזיו כרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה: פלשתיני בן 19 מטול כרם התנפל עם סכין על אישה בת 62 ודקר אותה.

הפיגוע התרחש מעט לפני השעה 13:00 בצהריים ביום שלישי - יום הזיכרון - בסמוך לקניון G בכפר סבא. האישה עמדה בתחנת האוטובוס מול הקניון והמחבל התנפל עליה והחל לדקור אותה. בדיוק באותה העת נסע בנתיב הנגדי אזרח חמוש. הוא הבחין במתרחש, עצר את רכבו, ירה שתי יריות במחבל ונטרל אותו. צוותי רפואה שהגיעו למקום פינו את האישה ואת המחבל במצב בינוני אל בתי החולים. חובש רפואת חרום במד"א אלעזר חבאני סיפר:

"כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 62 בהכרה מלאה, היא שכבה על הכביש. בצענו בדיקה ראשונית

והבחנו במספר פציעות מדממות. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

סגן מפקד תחנת כפר סבא, רפ"ק ערן מזוז, אמר בזירת הפיגוע: "התקבל אירוע על אישה דקורה סמוך לקניון, כשמחבל בן 19 תושב שטחים שלף סכין ורדף אחרי האישה. אזרח תושב האזור עצר בנתיב הנגדי וביצע ירי מדויק לעברו. כל שאר הפרטים נמצאים בחקירה".

אופק פולק, שגר בסמוך לזירה, סיפר: "שמעתי צעקות הצילו. ישר רצתי לכיוון. האישה התחילה לברוח מהמחבל, רצה לכביש. ראיתי שהמחבל נותן לה מכות בגב. לא הבנתי אם זה אגרופים או דקירות. פתאום נעצר רכב ממול. יצא ממנו בחור עם אקדח. הוא ירה במחבל שתי יריות ונטרל אותו".

בני הלוי, עד ראייה: "שמעתי יריות ורצתי וראיתי שני אנשים על הרצפה: הדוקר והאישה. בדיוק עבר אמבולנס, עצר וטיפל בה".

רבקה מכלוף, נהגת מונית שנסעה במקום, סיפרה: "אם האזרח לא היה יורה במחבל האירוע היה הרבה יותר חמור. צריך להודות לו".

האישה פונתה לביה"ח מאיר. היא נותחה ומצבה השתפר ומוגדר קל. בתה אמרה: "אנו מודים לכל תושבי כפר סבא על דאגתם הכנה לאמי. התגובות החמות הרבות ריגשו את כולנו. אנו עדיין מעכלים את שאירע. תודה מיוחדת לאיש היקר שהציל את חייה".

המחבל מאושפז בביה"ח. לאחר שהוא יתאושש הוא יילקח לחקירה ובהמשך יוגש נגדו כתב אישום חמור.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? זירת הפיגוע בכפר סבא
צילום: אלן שיבר זירת הפיגוע בכפר סבא

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel