Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום חמישי - 30.04.2020

גדי

עובדות בשטח גורמות לביטחון העצמי שלכם לעלות. אין ספק שאתם מודעים יותר לכישוריכם ולהספקים הגבוהים, שאינם מובנים מאליהם. אתם הופכים להיות יותר ויותר פופולריים ותחושת הערך העצמי משתפרת מאוד.

דלי

כוכב כירון מביא מזור למחלימים: הרבו בפעילות שללא ספק תשחרר גם מדכדוך. כישורי התקשורת שלכם יעזרו להשיג תוצאות בשטח, שישפיעו על כל סוף השבוע המתקרב. טיפ: תרגלו מחשבות חיוביות וגישה קלילה.

דגים

"נקודת המזל הקוסמית" מעניקה ברכה לענייני המשפחה, בעיקר לצעירים שבה: אתם יכולים ליהנות מאוד בבית. הביאו זאת בחשבון כשתתחילו להרגיש רחמים עצמיים וירידה בביטחון העצמי.

טלה

כוכב נוגה מנסה לשדך אהבה חדשה: בתחילת היום אתם חווים מצב רוח משונה למדי. נתקו קשרים שנראים לכם לא מתאימים ופתחו את הדלת לקשרים חדשים, אשר עשויים להיות ארוכי טווח.

שור

כוכב נוגה מבשר על ברכה בחיק המשפחה ובמקביל, כוכב סטורן מרסן נטיות הרפתקניות: אתם מחפשים תשומת לב וחיזוקים, ואכן תקבלו אותם בשפע במסגרת המשפחתית. טיפ: החזירו אהבה לסובבים אתכם.

תאומים

כוכב מאדים מתסיס את מצב הרוח, וכוכב ונוס קובע כי יחסי ידידות עשויים להפוך ליחסי אהבה בעתיד הקרוב. אחד הדברים שלהם אתם זקוקים הוא מרחב פעולה וחופש, אולם הגזמה עלולה להכשיל אתכם.

סרטן

מיקום הירח מביא עימו תנודות במצב הרוח: עליכם להתגבר ומהר על האנרגיה העצבנית שפוקדת אתכם בימים אלה. שימו לב: אין שום סיבה להתנגח עם בני משפחה - המצב הכללי מלחיץ את כולם.

אריה

כוכב נוגה מרעיף אנרגיה של יצירתיות, ואתם מחפשים דרכים להגשים את עצמכם. שימו לב: הבית והמשפחה דורשים תשומת לב מוגברת. זה צו השעה ואין לכם יותר מדי ברירה, אלא להשקיע את האנרגיה הנדרשת.

בתולה

תצליחו להשתחרר ממועקה ששרתה עליכם לאחרונה. בערב אתם מצליחים להירגע ולהתחבר לאנשים חדשים. אתם יכולים להתחיל בפרויקט חדש וזוכים למרב התמיכה מהמשפחה, גם ממי שלא ממש סמכתם עליו.

מאזניים

כוכב ונוס שליטכם האסטרולוגי מרעיף ברכה על אלה מכם המתחברים לאמנות. אתם לא יכולים לתאר לעצמכם מה עומד לקרות. אין ספק, היום אתם מקבלים החלטות חכמות שישפיעו על עתידכם.

עקרב

כוכב מאדים מרפא בעיות הקשורות בתחום האינטימי, בעיקר את אלו שנוצרו בעבר הרחוק: חשוב לא להיגרר לגל של נוסטלגיה, אבל בכל זאת, חובה עליכם להפיק לקחים מהעבר וליישמם בהווה ובעתיד.

קשת

יום טוב בכל רמה אפשרית. בחירת האנשים שאיתם תבלו את היום תתרום להרגשה כללית טובה. נדמה לכם שמישהו מנסה לטרפד מהלך רצוי לכם, אבל למרות הרגשתכם החזקה במיוחד בעניין, אתם טועים ובגדול.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel