Israel Hayom

פרסי הטלוויזיה: קשת קטפה 22 פרסים, "הנערים" כיכבה

בקשת יכולים להיות מרוצים, לאחר ששמה עלה פעם אחר פעם בטקס ● 14 פרסים גרפה "הנערים" ● משדר האירוויזיו­ן קיבל פרס עבור הישגים מיוחדים ● 80" וארבע" זכתה בפרס בקטגוריית דוקו ריאליטי

- ערן סויסה

בצל מגיפת הקורונה, התקיים אתמול טקס פרסי הטלוויזיה ללא קהל. בכל שנה הטקס מושך אליו את מיטב אנשי תעשיית הטלוויזיה, שחקנים, במאים ומפיקים.

השנה הטקס היה צנוע יותר, אך למרות זאת בקשת יכולים להיות מרוצים, עם 22 פרסים שהשיגו. הזוכה הגדולה בטקס פרסי הטלוויזיה היא הסדרה "הנערים", שגרפה 14 פר סים, ובהם גם הפרס החשוב - הדרמה הטובה ביותר.

תוכניות נוספות של קשת זכו בפר סים, ובהן "ארץ נהדרת" בפרס תוכנית הסאטירה הטובה ביותר, "הסטנדאפיס טים" עם רשף לוי היא תוכנית הבידור הטובה ביותר, "הכוכב הבא" היא תוכנית הריאליטי הטובה ביותר ו"עובדה" היא תוכנית התחקירים הטובה ביותר.

מהדורת החדשות הטובה ביותר היא מהדורת חדשות 13 בהגשת תמר איש שלום ואודי סגל. נציין כי חדשות 12 מחרימים את התחרות, ואינם מגישים מועמדות כבר כמה שנים.

תוכנית האקטואליה הטובה ביותר היא "היום שהיה" בהגשת טל ברמן, שי שטרן זכה בתוכנית האירוח הטו בה ומגזין הבידור והפנאי הזוכה הוא "הצינור" של גיא לרר ברשת .13 גם בכאן 11 מרוצים. השעשועון הטוב ביותר הוא "המרדף", הסדרה העוב דתית הטובה ביותר היא "סליחה על השאלה", סדרת הדוקו ריאליטי הטו בה ביותר היא 80" וארבע", תוכנית הראיונות הטובה ביותר היא "פגישה עם רוני קובן" ותוכנית התרבות הטובה ביותר היא "סוכן תרבות".

את פרסי השחקנים הטובים קטפו ג'וני ערביד על "הנערים" , רובא בלאל עספור היא השחקנית הטובה ביותר על "הנערים", השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית הוא אודי כגן על "משיח" של קשת וסלקום, ואילנית בן יעקב היא השחקנית הטובה ביותר בסדרה קו מית על תפקידה ב"חמישים" של .yes אסף אמיר, יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה, אמר כי "סגרנו את העסקים שלנו, עזבנו את מקום עבודתנו. אנחנו מילאנו את חלקנו, עכשיו אנחנו מצפים מהמדינה למלא את חלקה. אסור לנו לתת לתחום התרבות לקרוס".

 ?? צילום: רן מנדלסון ?? "הנערים"
צילום: רן מנדלסון "הנערים"
 ?? צילום: משה נחמוביץ ?? "ארץ נהדרת"
צילום: משה נחמוביץ "ארץ נהדרת"
 ??  ?? חדשות 13
חדשות 13
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel