Israel Hayom

חוסר אחריות: התקהלויות ומסיבות

מקדמים את הגל השני: בת"א חולקו 20 דו"חות למסעדות ולבתי קפה על הפרת התו הסגול ● במועדון "האומן "17 ובחוף פרישמן הופסקו מסיבות ● גם בחיפה המשטרה סגרה 3 מועדונים ● רון חולדאי: "לא נאפשר הפקרות"

- דניאל רוט אבנרי ודניאל סיריוטי

עיריית תל אביב יפו חילקה אתמול 20 דו"חות בסך 5,000 שקלים כל אחד למסעדות ולבתי קפה על הפרה של כללי התו הסגול.

נוסף על הקנסות, נסגרה המ סיבה במועדון "האומן "17 והבע לים יזומן לשימוע. גם בחוף פרי שמן הופסקה מסיבה כי משתתפיה לא הקפידו על כללי התו הסגול. ראש עיריית תל אביב יפו רון חו לדאי: "הנחיתי את גורמי האכי פה העירוניים לפעול ללא פשרות ליישום הנחיות הבריאות. כפי שהיינו

נחושים בעמדתנו שיש לפתוח את העסקים בעיר לפעילות - כך נפעל בנחישות למען שמירה על בריאות הציבור. ולבעלי עסקי המזון אני

חוזר ומבהיר כפי שאמרתי בעבר: האחריות לשמירה על בריאות הל קוחות היא שלכם, ולא נאפשר את ההפקרות כפי שזו תועדה בחלק מבתי העסק בעיר".

גם בחיפה המשטרה סגרה שלו שה מועדונים באזור הצ'ק פוסט שפעלו בניגוד להנחיות משרד הב ריאות וזימנה את הבעלים לשימוע. שוטרי תחנת זבולון ערכו בליל שישי פעילות אכיפה ממוקדת בכמה מוע דונים באזור מפרץ חיפה למען ביט חון הציבור ובהתאם לממצאים, זימנה המשטרה לשימוע את בעליהם של שלושה מהמועדונים באזור, בשל אי עמידה בתנאים הנדרשים לפי תק נות משרד הבריאות. בפעילות נמצא כי אחד המועדונים פעל בניגוד לה נחיות, לאחר שחרג בהכנסתם של מספר המבלים המותר במקום וכן פעל בניגוד לצו בריאות העם כאשר אפשר רחבת ריקודים במועדון. כמו כן, זימ נה המשטרה לשימוע את בעליהם של שני מועדונים נוספים, לאחר שעל פי החשד התנהלה בהם קטטה.

 ??  ?? ללא מרחק. חוף מנדרין בת"א עמוס
ללא מרחק. חוף מנדרין בת"א עמוס
 ?? צילום: גדעון מרקוביץ' ?? הטיילת בת"א מלאה
צילום: גדעון מרקוביץ' הטיילת בת"א מלאה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel