Israel Hayom

ארץ ישראל שייכת לעם היהודי

- הכומר ג'ון הייגי הכומר ג'ון הייגי הוא מייסד ויושב ראש הארגון האמריקני "נוצרים מאוחדים למען ישראל"

בכל עסקת נדל"ן מבררים באופן יסודי את זהות הבעלים המקוריים של הקרקע כדי למ נוע מצב של ספק משפטי על שטר הבעלות. הוויכוח סביב "מי הבעלים של ארץ ישראל?" יכול להיפתר באותו האופן.

מי הבעלים המקורי של השטח הנתון במח לוקת בקצה המזרחי של הים התיכון? התשו בה היא לא אברהם, יצחק או יעקב. התשובה הנכונה היא אלוהים, בורא השמיים והארץ. בשטר הבעלות כתוב "ְבֵּראִשׁית ָבָּרא ֱאלִֹהים ֵאת ַהָשַּׁמִים, ְוֵאת ָהָאֶרץ" )בראשית א:א(.

בראשית, כלומר, בעבר חסר התאריך, כאשר אלוהים ברא את השמיים ואת הארץ. המילה ארץ מתייחסת בעברית לקרקע יבשה. בסוף הפסוק הראשון בספר בראשית, יש כבר בריאה מלאה!

לכן אלוהים, כבורא הארץ, הוא הבעלים המ קוריים. כפי שהמלך דוד - הנביא המשורר, הלו חם והמדינאי של ישראל - כתב על הקלף: "לה' ָה ָא ֶרץ וּ ְמל וֹ ָא ;הּ ֵתּ ֵבל, ְויְֹשׁ ֵבי ָב "הּ )תהילים כ"ד:א(.

במשך 3,500 שנה ארץ ישראל היתה שייכת לאברהם, יצחק ויעקב וזרעם לצמיתות ולעד בזכות ברית דמים שתועדה בתנ"ך. ישראל היא העם היחיד שנוצר על ידי מעשה ריבוני של אלוהים )בראשית י"ב:א-ג; י"ג:טז, ט"ו:ה, י"ז:ז-ח, כ"ב:יז-יח(. הארץ ניתנה לעם היהודי באופן בלעדי ולנצח בבראשית )י"ב:א, י"ג:ידי"ז, ט"ו:י"ח-כ"א(.

הארץ שאלוהים הבטיח כוללת את ישראל המודרנית וגם חלקים ממצרים, סוריה, לבנון ועיראק של היום )בראשית ט"ו:י"ח-כ"א(.

התפיסה שלפיה לפלשתינים היתה בע לות על ארץ ישראל בזמנים מסוימים, ארץ שהובטחה על ידי אלוהים לאברהם ולעם היהודי לנצח, היא אחד הכזבים הגדולים בהיסטוריה. הטענה שהערבים קשורים לאברהם דרך יש מעאל היא עובדה. התביעה שלהם לגבי ארץ ישראל דרך ישמעאל היא תביעת כזב מוחלטת.

התנ"ך מתעד באופן ברור שכאשר אברהם ביקש מאלוהים לאפשר לישמעאל לקבל בע לות על הארץ, אלוהים שלח לו תשובה בדואר מהיר מהשמיים ובו כתובה מילה אחת: "לא!" )י"ז:י"ז-י"ח(

קיבלתי השראה לשלוח את המסר הזה ליותר מ 8.2 מיליון החברים של "נוצרים מאוחדים למען ישראל", לאור העובדה שלפני כמה חו דשים הנשיא טראמפ נפגש עם ראש הממשלה נתניהו בוושינגטון כדי להציג את תוכנית הש לום של ממשל טראמפ. אני הייתי שם!

זו היתה יצירת מופת שנתנה לפלשתינים הזדמנות לחיים טובים יותר באמצעות חבילת השקעה של 50 מיליארד דולר; מדובר במאמץ שהצריך שנים של עבודה מצד אנשי הצוות המבריקים והמוכשרים מהמעגל הפנימי של הנשיא. היה ברור באירוע בוושינגטון שתוכ נית שלום היסטורית זו יכולה להיכנס לתוקף בתוך ימים, ושאם הפלשתינים ידחו את התכ נית מייד, ארה"ב תהיה ערוכה להכרה בהחלת ריבונות ישראלית על חלקים מהגדה המערבית בתוך 48 שעות. נאמר בבירור שהתוכנית יכו לה להיכנס לתוקף בתוך ימים. אך הימים הפכו לשבועות, והשבועות לחודשים.

חייבים להיות ברורים - הפלשתינים מעולם לא היו הבעלים של יהודה ושומרון. העובדה שישראל עדיין מוכנה לדון עם ההנהגה הפל שתינית שתומכת במחבלים ומסיתה לאלימות נגד העם היהודי מעידה על הנכונות של ישראל לעשות כל מאמץ כדי לקדם שלום עם שכניה. הנכונות הזאת אין פירושה שלפלשתינים מגיעה עוד הזדמנות לשוב לשולחן המו"מ.

התפקיד שלנו הוא למלא אחר הציווי ַשֲׁאלוּ ְשׁלוֹם ְירוָּשָׁלִים! והשעה לעשות זאת היא עכשיו!

 ?? צילום: משה שי ?? ירושלים. תשובה מהשמיים
צילום: משה שי ירושלים. תשובה מהשמיים
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel