Israel Hayom

עיצוב

-

האהוב על הכלה. אפשר גם לשלב באירוע עמדה של מיני סדנה שתשתף את האורחים בהכנת קו קטיילים, או מנה אהובה".

חתונה מצומצמת מאפשרת גם השקעה גדולה יותר בעיצוב אישי. שפירא חרש מציעה להשקיע בסידורי פרחים מיוחדים בשולחנות, ורותם מציינת שאפשר לשכור כלי הגשה מקריסטל שבדרך כלל יקרים מאוד, או להזמין מפיות בד להגשה עם רקמה מיוחדת. "אפשר גם לפתח תמונות של האורחים שאמורים להשתתף בחתונה ולתלות אותן על קיר צדדי", היא מוסיפה. אמת, כשהתשובות הנכונות מוקרנות על מסך, לצד הציונים של האורחים".

וכשיש כמות מצומצמת יחסית של מוזמנים אפשר למצוא דרכים נוספות לפנק אותם. רותם ושפירא חרש ממליצות על השקעה במתנות אישיות שיינתנו לאורחים בתום האירוע כמזכרת. "אפשר להזמין מתנות מעוצבות אישית כמו בירה או יין עם תווית שבה מצולמים בני הזוג, ואפילו להכין לכל האורחים ספר מתכונים ממתכונים שנאספו מהאורחים ובני המשפחה".

בגזרת הסטיילינג לחתונה הביתית מציע גילי אלגבי, שגריר מותג טיפוח השיער טרזמה, כמה טיפים להלבשה, איפור ושיער. "מאחר שמדובר בחתונה ביתית, בגדי החתן והכלה יכולים להיות פחות מחייבים או מוגזמים. לחתן שמעדיף לא ללבוש חליפה, מומלץ ללכת על מכנסי ג'ינס שחורים מחמיאים, ולשלב חולצה מכופתרת שמח מיאה לגוף עם ז'קט קליל ומחמיא. גם הכלה יכו לה ללבוש שמלה פחות מוגזמת, שיכולה להיות גם בגוני ניוד ושמנת ולאו דווקא לבן, ובאורך שלושת רבעי ולאו דווקא מלא. גם המוזמנים לח תונה ביתית יכולים לוותר על הלבוש הקלאסי שלובשים בחתונות וללבוש בגדים יותר קלילים, נוחים וצבעוניים.

"אם את כלה שלא אוהבת להתאפר ומעדיפה מראה קליל לחתונה, מומלץ למרוח על הפנים מייק אפ בעל מראה זוהר שיעניק לעור בסיס רך ויפה, ובמקום איפור מוגזם בעיניים להדגיש את השפתיים בגוון דומיננטי של אדום או ורוד. במידה שאת לובשת שמלה מעט חשופה ואת מעוניינת במראה שזוף של המחשוף והזרועות, ערבבי מעט מהמייק אפ שהשתמשת בו לפנים עם קרם גוף, ומרחי על אזורים אלה".

לסיום ממליץ אלגבי לשתות הרבה מים כבר ביום שלפני האירוע כדי להרוות את העור בלחות. גם את השיער הוא ממליץ לחפוף יום לפני כן בשמפו מזין, ולהשלים את החפיפה במסיכת שיער. "אם השיער שלך עבר החלקות ואת צריכה לסדר אותו לאירוע, מומלץ ללכת דווקא על המראה הפרוע. שימי מעט גלייז בשורש השיער וצרי מראה רטוב וסקסי. אם המראה הטבעי שלך הוא מתולתל ואת רוצה ליצור תסרוקת אסופה וקלילה, הניחי מעט מסיכה על כל השיער והשתמשי בה כסוג של קרם לחות. לאחר מכן יבשי את השיער מרחוק בעזרת דיפיוזר, אספי לקוקו וגלגלי בקודקוד לגולגול. בעזרת מסרק שפיץ הוציאי מעט קצוות מסביב כדי ליצור מראה רך יותר רך ופחות עשוי".

 ?? צילום: גלי מרגלית ?? החתונה הביתית של עדי וגל
צילום: גלי מרגלית החתונה הביתית של עדי וגל
 ?? צילום: נועם סאלח ?? לא רק בגנים מפוארים. נוף יפה יכול להספיק
צילום: נועם סאלח לא רק בגנים מפוארים. נוף יפה יכול להספיק

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel