Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 31.05.2020

גדי

תיתכן בדידות רגשית. הקפידו על אסרטיביות בעיקר בקשרים עם בעלי מקצוע. יש מי שמנסה להתקרב, אך בעצם הרעיון הוא להשתמש בכם לצרכים אישיים. ראו את המגבלות ובחרו רק את מה שבאמת מתאים לכם.

דלי

בן משפחה משתף ברגשותיו ואתם מוצאים את הנכון לומר, אך הימנעו מאמירות החלטיות שעלולות להקדים את זמנן ולגרום לאי נעימות מול גורם שלישי. הצלחתם להשתחרר ממחויבויות שונות? הגיע הזמן לחופשה.

דגים

קידום תוכניות אישיות ועסקיות משתלב היטב עם האנשים החדשים שאתם מכירים. תקבלו הצעת עבודה שתדרוש השקעת זמן רב בעבודה מול קהל. למרות התנאים המפתים שקלו את המחירים שתאלצו לשלם

טלה

אתם חווים שינויים בתודעה. האהבה מתפתחת יפה. אמנם זה לא בדיוק מה שציפיתם לו, אבל אין ספק שיש התקדמות משמעותית. אווירה מפרגנת גם בבית. התוקפנות שהרימה ראש לאחרונה צפויה להיעלם.

שור

צפוי יום עמוס ואנשים עלולים להתיש אתכם. אתם עסוקים ותחושת הלחץ רק מוסיפה שמן למדורה. אתם חשים צורך בפינוק או בחופשה טובה - לבד. בעצם, למה שלא תיקחו יוזמה ותעשו בדיוק את זה?

תאומים

אתם מרגישים קרובים לבני המשפחה והכל זורם על מי מנוחות. היכולת לבטא את עצמכם טובה, וזה הזמן לשיחת נפש. צפויות הצלחות ספונטאניות שאינן מושפעות מתכנונים קודמים.

סרטן

ביקור אצל חברים מותיר אתכם מותשים בגלל מפגש לא מתוכנן עם אדם מהעבר הרחוק. אולי תצטרכו לשנות את הלו"ז הצפוף המצפה לכם היום. אולי אתם מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי בעבודה.

אריה

אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים. תנו לכישרון המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם, למה לא? לקראת שעות הערב מצב הרקיע עלול להוביל לחרדות שווא.

בתולה

אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שחלקן נראות מיותרות. בעבודה - עימותים עם אלה שאינם ממלאים את חובתם ומשאירים אתכם בהמתנה. קחו פסק זמן כדי לשקול את יחסכם לפרשייה שמעיקה עליכם.

מאזניים

אנרגיות מעכבות מדירות שינה מעיניכם, אך המצב יקבל תפנית מפתיעה שתעזור בכיוון פתרון הבעיות או חלקן לפחות. למרות שהדברים אינם זורמים בקצב שקיוויתם, הרי יש סימנים ראשונים להצלחה.

עקרב

רגישות יתר עלולה לסבך אתכם. גם במקומות שבהם איש לא מתכוון לפגוע, אתם עלולים להיעלב. אתם מנסים להפיק אירוע וזה גוזל מכם זמן ואנרגיות. האצלת סמכויות ושיטות ייעול הן ללא ספק הדרך.

קשת

פגישה מתוכננת תוביל למתחים מיותרים. אתם מתרגזים ובצדק על חוסר השוויון ועל אלה שמצליחים להתחמק מאחריות ברגעים קשים. מה לעשות? לדאוג להיות בחברה המתאימה ובמקומות הנכונים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel