Israel Hayom

אור בקצה המנהרה

הממשלה באנגליה נתנה אישור רשמי לחידוש עונת הפרמייר ליג ב 17 ביוני, ובליברפול כבר חושבים על משחק ההכתרה ● גם הסריה אה תחזור בחודש הבא, בספרד יתחילו מחר באימונים מלאים ורק בצרפת מרגישים "כמו אידיוטים" ● דור הופמן עם תחזית אופטימית, ועל תסריט הבלהות האוקראינ

- דור הופמן

פרמייר ליג. בפגישה שנערכה ביום חמישי הסכימו מחזיקי המניות על תאריך לחידוש העונה, 17 ביוני - 100 ימים אחרי שנגיף הקורונה שלח את העונה לפגרה מאולצת. אישור הממשלה אמש לקיים אירועי ספורט תחרותי ללא קהל החל מ 1 ביוני הפך את התאריך לר שמי, ושלח את האוהדים להפוך את שעון החול. עם זאת, יש עדיין דאגות מסוימות, ובראשן כמובן התקווה שלא יתגלו נשאים חדשים בנגיף בקרב שחקנים ואנשי צוות.

בהנחה שהכל יהיה בסדר, הלי גה תתחדש עם משחקי ההשלמה בין מנצ'סטר סיטי לארסנל ובין אסטון וילה לשפילד יונייטד, כשהמחזור המלא הראשון יתקיים בסוף השבוע שבין 19 ל 21 ביוני. כל 92 המשחקים הנותרים יועברו בשידור ישיר באנג ליה, ולא יהיו שני משחקים במקביל לאורך סוף השבוע.

בין המשחקים הנותרים נמצא משחק ההכתרה של ליברפול, שבמוקדם או במאוחר תהפוך את פער 25 הנקודות שלה לאליפות ראשונה זה 30 שנים. קלופ ושחקניו השלימו עם העובדה שזה יקרה ללא אוהדים, אך יש סיכוי שזה יקרה הרחק מאנפילד.

לפי דיווחים, יש כוונה להעביר מש חקים "בסיכון גבוה" למגרשים ניטר ליים, ובתוך כך משחקיה של ליברפול, ובמיוחד הדרבי מול אברטון שבו היא עשויה להבטיח אליפות. החלטה סופית לגבי העניין הזה וסוגיות אחרות יתק בלו בפגישה הבאה ב 4 ביוני.

ספרד. אישור משרד הבריאות לקיים אימונים מלאים החל ממחר נתן את האות לישורת האחרונה לקראת חידוש העונה ב 11 ביוני עם הדרבי בין סבי ליה לבטיס ברמון סאנצ'ס פיחואן. בה תאם להנחיות, המשחקים יתקיימו ללא קהל, ואנשי תקשורת יורשו להיכנס רק לטובת שידור המשחקים. למרות שהעונה הנוכחית צמודה ומרתקת - שתי נקודות יתרון לברצלונה על ריאל מדריד, 11 מחזורים לסיום - הספרדים הם הראשונים שמתחילים לחשוב על העונה הבאה.

"אנחנו מקווים לפתוח אותה ב 12 בספטמבר", אמר נשיא הליגה חא בייר טבאס, "אני מאוד מקווה שנהיה יותר מוכנים אז". לפי התוכנית, בת חילת העונה הבאה תתאפשר תפוסת אוהדים של 30% מתכולת האצטדיון, כשלינואר 2021 מתכננים הספרדים אצטדיונים מלאים.

איטליה. אור ירוק לחידוש העונה ניתן בסוף השבוע גם בסריה אה, שת חזור לפעילות ב 20 ביוני עם ארבעה משחקי השלמה מהמחזור ה .25 אחד מהם יהיה זה בין אטאלנטה לססואולו בברגאמו, אחד האזורים שסבלו הכי קשה מנגיף הקורונה.

עוד לפני שיוכרע הקרב המרתק בין יובנטוס ללאציו ואולי גם אינ טר, יושלמו משחקי הגביע האיטלקי שנקטעו בחצי הגמר שאליו העפילו אינטר ונאפולי 0:1) לנאפולי במשחק הראשון(, ויובה ומילאן .(1:1)

בימים הקרובים ההתאחדות האיטל קית תבשר על תאריכי המשחקים ועל המקום שבו ייערכו.

צרפת. "כמו אידיוטים?" תהתה הכו תרת של ה"ל'אקיפ" בסוף השבוע, נוכח תוכניות החזרה לפעילות של הליגות הגדולות. כזכור, הליגה הצרפתית הודיעה על סיום העונה ב 28 באפריל, כשהמצב היה קשה ומדאיג, אך כמו כל מדינות אירופה בשבועות האחרונים נרשם שיפור משמעותי.

"זאת היתה החלטה פזיזה מדי", אמר קשר פ.ס.ז' אנדר הררה, בזמן שנשיא ליון ז'אן מישל אולאס דרש לבחון דרך לחדש את העונה למרות הבי טול המוקדם.

אוקראינה. התסריט שממנו חוששות כל הליגות שציינו קודם לכן הוא זה שהתרחש בסוף השבוע באוקראינה. ביום החזרה לפעילות אחרי חודשיים וחצי, המשחק בין קרפאטי לבוב למ ריופול נדחה לאחר שכמה שחקנים ואנשי צוות - ששמם לא פורסם - אובחנו עם נגיף הקורונה.

כל הקבוצה נכנסה לבידוד, ומש חקיה הקרובים נדחו עד לאחר שכל אנשי המועדון יימצאו שלי ליים בבדיקה. בצל הסי פור הזה, היום יתקיים משחק העונה בין שח טאר דונייצק הראשונה לדינמו קייב השנייה.

סרביה. הכוכב האדום בלגרד הפכה אמש לאלופה הראשונה במה שמכונה "עידן פוסט קורונה". ניצחון 0:5 על ראד העניק לה אליפות שלישית ברציפות ו 31 בסך הכל, ושלח אותה לחגוג את התואר על כר הדשא ומול יציעים ריקים.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? הכוכב האדום בלגרד - האלופה הראשונה בעידן "פוסט קורונה"
צילום: אי.פי.אי הכוכב האדום בלגרד - האלופה הראשונה בעידן "פוסט קורונה"
 ?? צילום: רויטרס ?? סלאח חוגג. משחק האליפות של ליברפול יעבור מאנפילד?
צילום: רויטרס סלאח חוגג. משחק האליפות של ליברפול יעבור מאנפילד?
 ?? צילום: אי.פי.אי ?? מסי
צילום: אי.פי.אי מסי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel