Israel Hayom

חשד: עובדות במעון רה"מ הגישו תצהיר שקר לטובת שרה נתניהו

אחת העובדות: "אני עומדת מאחורי התצהיר" ● עו"ד יוסי כהן: "היועמ"ש משעבד את המשטרה לרדיפת משפחת נתניהו" ● מנדלבליט: "טענות כזב של עו"ד כהן"

- איציק סבן

ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מתנהלת חקי רה שעניינה חשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו על ידי שתי עו בדות במעון ראש הממשלה, במסגרת תביעה אזרחית שהוגשה נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

מדובר בחקירה העוסקת בחשד למתן תצהיר שקרי של עובדת המעון לשעבר בבית הדין האזורי לעבודה. כמו כן נמסר כי החקירה מתנהלת באישור היועץ המ שפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וב ליווי ובפיקוח של פרקליטות המדינה.

העובדת נחקרה אתמול במשך שעות ארוכות. לדברי מקורביה, בחקירתה היא אמרה לחוקרים: ״אני פיון. אתם מחפשים את נתניהו ומנסים להפיל ראש ממשלה. מסרתי עדות אמת, אני עומדת מאחורי התצהיר שלי. אתם לוחצים עלי כדי להפיל את ראש הממשלה״.

ואילו החוקרים הטיחו בה: ״את שקר נית, שיקרת בשביל שרה נתניהו״.

פרקליטה, עו״ד איתמר בן גביר: ״03 שנה אני נמצא בעולם המשפט ולא ראיתי משטרה חוקרת עדים ששיקרו מעל דוכן העדים".

על פי החשד שנחקר, גורמים שונים הפעילו לחצים על שתי עובדות במעון לשעבר שנתנו תצהירים לטובתה של רעיית ראש הממשלה במשפט שירה רבן, והן העידו לכאורה עדות שקר. אתמול נחקרו במשטרה בכיר במעון ושתי עובדות. המדינה הודיעה לפר

קליטה של רבן ולבית המשפט שהיא מבקשת לדחות את סיכומי התיק עד להתבהרות החקירה בעניין.

עו״ד יוסי כהן, המייצג את נתניהו, אמר: "המשטרה פתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה... מנדלבליט משעבד את מש טרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמ תית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל".

מטעם היועמ"ש נמסר: "בניגוד לט ענת הכזב של עו"ד כהן, המידע שעורר את החשד הגיע לידי רשויות אכיפת החוק בשנה שעברה. פעולות החקירה בתיק החלו בחודש מארס האחרון, כך שאין כל שחר לדברי הבלע שפירסם".

ראש הממשלה החליפי ושר הביט חון, בני גנץ, נפגש אתמול עם היועמ"ש והשניים דנו בסוגיות השונות הרלבנ טיות למשרד הביטחון ולממשלה.

 ?? ?? עו"ד יוסי כהן צילום: אורן בן חקון
עו"ד יוסי כהן צילום: אורן בן חקון
 ?? ?? היועמ"ש מנדלבליט צילום: קוקו
היועמ"ש מנדלבליט צילום: קוקו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel