Israel Hayom

כבר לא ילדה

בגיל 11 זכתה אנה פקווין באוסקר על תפקידה בסרט "הפסנתר" • מאז הספיקה לככב בסדרת הערפדים "דם אמיתי", והיום עולה ב yes עונה שנייה של הסדרה "משבריסטית" בכיכובה

- דודי כספי, לוס אנג'לס

היום עולה ב yes עונה שנייה של הסדרה "משבריסטית" בכיכובה של השחקנית הניו זילנדית אנה פקווין, מי שפרצה בגיל 11 בסרט "הפסנתר" - תפקיד שעליו זכתה בפרס האוסקר לשחקנית משנה ב .1994

בסדרה מגלמת פקווין את רובין, אש פית יחסי ציבור אמריקנית חסרת רחמים ומצליחה, שמתמחה בפתרון משברים של מפורסמים. היא מתגוררת בלונדון ומדי פרק עושה כל שביכולתה על מנת לתקן את חייהם הסבוכים של הכוכבים המרוכ זים בעצמם שמסתבכים בפרשיות שונות. לעומת זאת בחייה האישיים היא מתקשה להתנהל בשליטה דומה.

העונה השנייה מונה שישה פרקים, כמו העונה הראשונה, ומתחילה שישה שבו עות לאחר פיצוץ גדול שאירע בינה לבין שלושת אנשי הסוד הקרובים שלה. רובין אוספת את השברים, נחושה להימנע מהרס עצמי, ומהר מאוד מגלה שהיא בהיריון.

"משבריסטית" היא סדרה הטלוויזיה הראשונה שמובילה פקווין (37) אחרי שכי כבה במשך שבע עונות בדרמת הערפדים הפרובוקטיב­ית "דם אמיתי" ברשת .HBO הסדרה ירדה מהמסך ב 2014 ופקווין יצאה ממנה עם בעל - השחקן הבריטי סטיבן מוייר שגילם את הערפד שבו מתאהבת דמותה בסדרה. השניים נישאו ב 2010 והביאו לעולם תאומים. שניהם נמנים על המפיקים של "משבריסטית".

פקווין עברה מניו זילנד ללוס אנג'לס בגיל .16 היא שיחקה בסרטים דוגמת "ג'יין אייר" של פרנקו זפירלי ו"כמעט מפורס מים" של קמרון קרואו.

בשנת 2000 כיכבה לצד יו ג'קמן והאלי ברי בסרט "אקס מן" הראשון, בת פקיד המוטנטית רוג, וגם המשיכה לשני סרטי ההמשך הבאים. כמו כן גילמה חסי דת אומות עולם בסרט "ליבה האמיץ של אירנה סנדלר", שיחקה בסרט "האירי" של מרטין סקורסזה והשתתפה בעונת הסיום של הסדרה "הרומן".

באירוע לקידום העונה השנייה של "משבריסטית" אמרה פקווין: "כשהתחל תי לקרוא תסריטים ראשונים של הסדרה, מייד מצאתי בה משהו מיוחד שסקרן אותי כמפיקה. העלילה מדלגת בין הומור שחור לדרמה אמיתית, ואני רוצה שהצופים יידעו שזה בסדר גמור לצחוק בכל רגע נתון".

לדבריה, לבעלה ולה נוח לעבוד יחד. "אנחנו מרגישים בבית על כל סט שבו אנחנו עובדים יחד, זה המקום השמח שלנו שבו הכרנו והתאהבנו", אמרה, "אבל את הילדים אנחנו משאירים מחוץ לסט. זו החלטה שקיבלנו בשלב מוקדם כדי להיות הוגנים כלפיהם. ההחלטה אם להיחשף או להתפרסם תהיה רק בידיים שלהם כשהם יתבגרו. למזלי, אני לא ישנה הרבה, אז גם כשאני מפיקה ומשחקת - עדיין יש לי די והותר פנאי עבורם".

עוד אמרה פקווין: "תמיד הייתי קנאית לפרטיות שלי. בתור נערה צעירה הייתי נוירוטית ובעלת מודעות עצמאית קשוחה, וזה כשכל העולם מסתכל ובוחן. כשאת בעין הציבור, יש לך אחריות גדולה כאמא. כל אחד צריך לעשות מה שנכון לו. זה בהחלט יכול להיות חמוד וכיפי לשתף עם הקהל את הילדים שלך, אבל אני מעדיפה פרטיות כרגע".

 ?? ?? פקווין ב"משבריסטית"
פקווין ב"משבריסטית"
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel