Israel Hayom

משחקי מבחן

לאור מצבה הטוב בטבלה, משחקי הפלייאוף התחתון יהוו עבור בני יהודה סוג של הכנה לקראת העונה הבאה ● המטרה העיקרית של הכתומים נותרה זכייה נוספת בגביע המדינה, אבל קודם מחכה לה הפועל כפ"ס

- שי ארצי

אם יש קבוצה אחת בטוחה בפ לייאוף התחתון היא ללא ספק בני יהודה. הקבוצה של אלישע לוי, שתארח הערב את הפועל כפ"ס, כבר החלה בהכנות לקראת העונה הבאה, זאת כמובן לאור מצבה הטוב בטבלה. המטרה הגדולה שנשארה לכתומים היא זכייה נוספת בגביע המדינה.

אז מה בעצם עושה קבוצה שעל הנייר כבר הלכה לים? בשכונה החליטו שהמ שחקים הקרובים יהיו בגדר "מבחן" ללא מעט שחקנים - כאלה שאכזבו בשני הסיבובים הראשונים, כאלה שמסיימים חוזה או כאלה שקיימת התלבטות מק צועית לגבי הישארותם במועדון.

מעבר לכך, המדיניות של שילוב צעירים, שהיתה נהוגה בשנים האח רונות, תעלה שלב במהלך משחקי הפ לייאוף. כך, לדוגמה, שחקן כמו רועי בן שמעון, שכבר מתאמן עם הקבוצה הבוגרת, יקבל יותר ויותר דקות משחק.

"יש לנו בסיס של כמה שחקנים טובים לקראת העונה הבאה, אבל יש כמה שנהיה חייבים לשחרר. יש עמ דות שנהיה חייבים להציב בהן שחק נים חדשים", אומר גורם בקבוצה, "לא היתה לנו עונה טובה ודברים ישתנו, אבל עכשיו יש לנו את הזמן לגבש את כל ההחלטות".

בתוך כך, המפגש הערב יהיה המש חק הראשון של איציק עזוז כעוזר מאמן הקבוצה, לאחר שבמהלך משבר הקורונה הודיע הבלם על פרישה ממשחק פעיל. מבחינה מקצועית יחסרו הכתומים את הקפטן דן מורי, שסובל מפציעה בקר סול. מי שצפוי להחליף אותו הוא פז בן ארי. הבלם הנוסף אליסון דוס סנטוס ייעדר בשל צהובים, ונראה שמתן בל טקסה יוסט למרכז ההגנה.

אצל היריבה, שם מקווים להשיג ניצחון שיקרב אותם לעבר הבט חת ההישארות בליגה, המאמן אמיר

תורג'מן שוקל לפתוח עם מערך הת קפי של שלושה חלוצים.

בית"ר: שבר לאלירן עטר

חלוץ בית"ר ירושלים אלירן עטר לא ישחק מול הפועל ת"א ביום שלי שי. לשחקן, שנפצע נגד הפועל ב"ש, אובחן שבר בבוהן והוא צפוי להחמיץ גם את המפגש מול מכבי ת"א. חזרתו להמשך הפלייאוף תלויה בקצב החל מתו. בבית וגן חוששים שמקס גרצ'קין מתח את שריר הירך האחורי.

המאמן רוני לוי זעם לאחר ה 1:1 מול הפועל ב"ש: "לא יכול להיות שיש כזה פער בין האימונים למשחקים. אם אראה שחקן שלא נותן 100 אחוז - לא אהסס להחליף אותו גם אחרי 10 דקות".

הבלם טל בן חיים סיכם על המשך דרכו בקבוצה למשך תקופת הפלייאוף העליון. השחקן לא יקבל שכר בתקופה זו בשל העובדה שחוזהו הסתיים, אך המו עדון דאג לבטח אותו.

 ?? ?? שחקני בני יהודה. יחזרו הערב למגרש
שחקני בני יהודה. יחזרו הערב למגרש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel