Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי ביומיים הקרובים תרצו להשיג בבת אחת כמה מטרות. זה עלול לגרום לתחושת כישלון, אתם עלולים לחוש מתוסכלים בעבודה. הקדישו זמן לתכנון העתיד. בתחום הזוגי לכו בעקבות הלב ואל תקשיבו לסובבים.

דלי אתם מגלים הבנה נדירה כלפי הסובבים, אולם דיבורים זה לא מספיק. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות ואת הנכונות שלכם, בעיקר בתחום שבינו לבינה. מי שאינו נמצא בקשר, מוזמן להחליט.

דגים יום מתאים לפינוקים מכל הסוגים, בעיקר בתחום הזוגי. המחוון במאזניים מזכיר לכם שיש צורך לחזור לשגרת אכילה נכונה וגם תרגול גופני מתון יכול להועיל. תנועה, הליכה וריקוד מומלצים.

טלה למרות גילויי החריצות וההתלהבות, נראה כי יוזמה חדשה שלכם נתקלת בהתנגדות. בתחום החברתי הדברים לא הולכים בקצב הרצוי, אך יש בכך מעין הודאה שאינכם בשלים לעשות מה שהבטחתם לעצמכם.

שור מצב הרוח משתפר. נראה שאתם מתחילים לתכנן חופש עם מישהו שמעניין אתכם יותר ויותר. הלבטים עדיין נמצאים, אולם אתם מצליחים לדחוק אותם לקרן זווית וטוב שכך.

תאומים אתם עוסקים באירועי עבר. נראה שפרשייה מסוימת הותירה תחושת חוסר שליטה. ההצלחה נמצאת מעבר לפינה. חשוב שתתמקדו ולא תתנו לאירועים שוליים ולאנשים שליליים להשפיע עליכם לרעה.

סרטן מצב הרוח שלכם אינו מתאים במיוחד לקצב המהיר סביב, ובו בזמן מתוך רצון לפייס ולהביא את המיטב שבכם, האווירה משתפרת. עם ערב חולפים המועקה והתסכולים שחשתם לאחרונה. שמרו על נינוחות ורוגע!

אריה אנרגיה קוסמית מעוררת לפעולות שהסתייגתם מהן. הגיע הזמן לקבוע חוקי משחק חדשים, במיוחד במישור האישי. כדי לטהר את האווירה וליצור מומנטום לתקשורת, מוטב להקדיש את הערב למשפחה ולבית.

בתולה מצב הרוח קליל. נראה שאתם מתחילים לקבל דברים בפרופורציו­ת הראויות ולא צוברים כעסים נסתרים. עכשיו יש לכם יותר כוחות לטפל ביעילות רבה יותר בבעיות שמתעוררות. כל הכבוד!

מאזניים הבריאות הנפשית תלויה ביכולת להכיל מצבים ועמדות של אנשים שאינם עולים בקנה אחד עם דעותיכם. דווקא כשנדמה שאתם לא מסוגלים יותר, מתגלה עוצמה פנימית מרשימה וטוב לב כמעט ללא גבולות.

עקרב צפויה אנרגיה מאתגרת. תחושו רגשות של עצב וגעגוע, אולם תוכלו להתגבר בעזרת חבר. ביסוס הבנה ושיתוף פעולה עם קולגות לעבודה יאפשרו התקדמות. פקחו עין על מי שמחטט בחייכם הפרטיים ללא רשות.

קשת קונפליקטים המתעוררים מול שותפים לעשייה - מקשים. מומלצת חלוקת תפקידים מוגדרת. הימנעו מניסיון לעשות הכל בעצמכם, זה לא יכול לעבוד. צפויה הצלחה בתחום הלימודים, אך עליכם להשקיע.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel