Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 02.06.2020

גדי

הירח וכוכב יופיטר גורמים לבלבול קל היום. חששותיכם מחוסרי בסיס. ביקורת עצמית יתרה עלולה להוביל לקיפאון. קחו עצמכם בידיים ותשתחררו. המצב יתייצב בקרוב ותיווכחו לדעת שהשינוי בעבודה היה מבורך.

דלי

עומס בעבודה גורם לביטול תוכניות לבילוי. להבא הביאו התפתחויות מסוג זה בחשבון כדי לא לוותר על חייכם הפרטיים. אתם כועסים, ובמקום לטפל בבעיות עלולים להסתכסך בעיקר עם המשפחה: הירגעו וחשבו בהיגיון.

דגים

הכוכבים פלוטו ומרס גורמים לסערות רגשיות המעודדות אתכם להעניק עדיפות ראשונה לענייני הנתיב האישי. כדאי לצאת לבילוי שקט ואינטימי עם בני הזוג. לפנויים זה בהחלט יום שמתאים להיכרות חדשה.

טלה

זה יום שבו יבואו לידי ביטוי כישורי התקשורת שלכם ויכולתכם להתיידד עם כל אדם בכל מצב. אתם פתוחים ליקום, וכך מתגלגלות לידיכם אפשרויות לא מטעות שיש בהן פוטנציאל לכיוונים שונים.

שור

האנרגיות שלכם מושפעות מהכוכבים מרס ומרקורי. בתוך כל האקשן היום, תתקשו למצוא קצה חוט. הכל הולך הפוך ולמרות מאמציכם להשליט סדר בבלאגן, הסיכויים לכך קלושים. נסו להירגע וללמוד להקשיב עם הלב.

תאומים

הכוכבים ונוס ומרס משפיעים על גזרת מזלכם. השילוב של חמימות מצד אחד וריחוק ברגע השני יכול לשגע את מי שבקרבתכם. צפויות תנודות קיצוניות במצב הרוח בגלל חוסר היכולת להחליט על כיוון מעשי.

סרטן

צפוי יום שכולו אהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לאושר רב. גם אם אתם תוהים כמה זמן זה יימשך, נסו ליהנות מהרגע. עדיין יש מחשבות מטרידות לגבי העתיד. אל דאגה - תעמדו בהצלחה באתגרים שיגיעו.

אריה

צפוי יום קליל. סוף־סוף הבנתם שיש לקחת את החיים בפחות רצינות ולתת לעצמכם הזדמנות לביטוי עצמי, ושמותר ליהנות בלי חשבון ובלי לדאוג למחר. חשבו איך אפשר להמשיך את המומנטום גם הלאה.

בתולה

תכננתם יום רגוע, אבל אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים. למרות השיבוש המוחלט בתוכניות, אתם מצליחים ליהנות מהסיטואציה המפרגנת. הביטחון העצמי ומצב הרוח עולים, ואתם חשים אושר עילאי.

מאזניים

מרס ומרקורי שולחים אנרגיות מבלבלות לגזרת מזלכם. יום עם בעיות לא צפויות. רכישה שתכננתם תצטרך, מן הסתם, להידחות, לפחות עד שהמצב יתייצב. דרוש פסק זמן. הרקיע דורש מכם זהירות ואיטיות.

עקרב

אתם נתקלים בקשיים רגשיים ומנטליים, שדורשים מכם שינוי מהותי בדרכי החשיבה. פנו לאחרים כדי שיסייעו לכם, אך אם הם אינם נענים - אתם חייבים לבצע את המשימה בכוחות עצמכם.

קשת

דווקא היום מתחשק לכם לנהוג אחרת מהרגיל, להתפרע מעט, להפתיע את הסובבים ולנקוט מקוריות שעשויה להשאיר את החברים שלכם המומים במיוחד. אל תחפשו הסברים. פשוט תיהנו מתחושת החופש.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel