Israel Hayom

חדורת מטרה

מכבי פ"ת חזרה מפגרת הקורונה עם 0:3 קליל על כפר קאסם בחוץ, והמשיכה בדהרה אל עבר ליגת העל ● בני סכנין הפסידה לרמה"ש בדקה ה־59 )2:1( ואיבדה את המקום השלישי לקטמון 0:2( על עכו) ● מכבי חיפה: רז מאיר קרע את שריר הירך האחורי

- ליאב נחמני

כן קורונה, לא קורונה, מכבי פ"ת בשלה ודוהרת בבטחה בחזרה לליגת העל. אתמול, במחזור הראשון שלאחר פגרת הנגיף, הקבוצה של גיא לוזון הביסה בקלילות 0:3 את מ.ס כפר קאסם בחוץ. ליאל עבדה המוכשר כבש ראשון בפריצה סוחפת, לידור כהן הבקיע מהנקודה הלבנה בפאננקה וגיא חדידה הוסיף שער נוסף מפנדל.

הפתעת המחזור נרשמה בדוחא. רמה"ש הובילה 0:1 על בני סכנין והיתה בדרך לניצחון. בדקה ה־39 סארי פלאח השווה, אבל רוי רונן כבש את שער הניצחון בדקה ה־59 .)1:2( מי שניצלה את ההפסד של סכנין היא הפועל קטמון, שחזרה טוב מהפגרה עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל עכו ועלתה למקום השלישי על חשבונה.

הפועל ראשל"צ סיימה ב־1:1 דרמטי בבית מול הפועל אשקלון. גל כהן כבש לכתומים מעיר היין, אולם ריף מסיקה הורחק לאחר עבירה חסרת אחריות, ואשקלון, שהשתלטה על המשחק, השיגה את השוויון בדקה ה־68 משער נפלא של עוזיאל פרדו.

ראובן עטר ירצה לשכוח את הבכורה שלו על הקווים של בני לוד, שהסתיימה בתבוסה 3:0 לבית"ר ת"א רמלה. בפיגור 1:0 (אמיר ברקוביץ')

קיבלה הקבוצה של עטר פנדל, שאותו בעט גל צרויה בצורה שערורייתית מעל המשקוף. שלוש דקות לאחר מכן )70( הוא ראה את יאהב אל־עביד הצעיר של היריבה כובש מקו האמצע בבעיטה אדירה. עידו שחר, המושאל ממכבי ת"א, קבע את תוצאת המשחק.

השער של אל־עביד מחצי המגרש גזל מחלוץ הפועל ר"ג, ירדן אבוחצירה, את שער המחזור. אבוחצירה פרץ, עבר בסלאלום שלושה שחקני הגנה של הפועל עפולה ובעט לחיבורים את שער הניצחון של האורדונים ,)41( שסיימו את המשחק בתשעה שחקנים אחרי הרחקות של ישראל ראש ועופר ורטה.

עוד אתמול: הפועל פ"ת - מכבי אחי

נצרת ,2:4 הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל־פחם .1:1

מהפכה ב־11 של בלבול

מרקו בלבול ישוב מחר לקווים במשחק מול מכבי ת''א, ואחרי ההפסד להפועל ת"א בשבת הוא מתכנן לפחות ארבעה שינויים בהרכב. המגן השמאלי סאן מנחם ישוב לעמדתו במקום רמי גרשון, והקפטן נטע לביא יחזור מהרחקה

 ??  ?? ליאל עבדה כובש את הראשון לפ"ת
ליאל עבדה כובש את הראשון לפ"ת

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel