Israel Hayom

שתיקה מביכה

בני יהודה והפועל כפ"ס נפרדו בתיקו ללא שערים בבלומפילד ● זנטי הורחק בדקה ה־53, אבל הירוקים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי

-

למאור בוזגלו, שרעב לחזור להצליח, עשה לברשצקי טוב. צמד MB קוראים להם בחודורוב. השניים חוגגים יחד את השערים שהם כובשים, מחפשים זה את זה במהלך המשחק ושיתוף הפעולה החברתי והמקצועי עובד.

"מתי בר המצווה שלך?"

"מוטי גאון כדורגל", טוען שחקן בכיר בהפועל, "הוא תמיד היה שחקן טוב, ובעונת הירידה היה אחד הבודדים שפרגנו להם וששיחקו ממש טוב. גם עונה אחרי זה הוא היה טוב, אבל הבעיה שלו היא שחסרה לו יציבות".

ברשצקי, למי ששכח, מתנשא לגובה של 1.62 מ' בלבד. הוא שואב השראה מכוכבה של נאפולי, לורנצו אינסינייה 1.63( ,)'מ ובטוח שהוא יכול להתקדם מבחינה מקצועית מעבר להפועל ת"א, למרות שהשחקנים צוחקים על הגובה שלו בכל יום.

"מתי בר המצווה שלך?" הם שואלים אותו כשהוא מצלם סרטוני ברכות לאוהדים שחוגגים ,13 אבל זה לא משהו שמשפיע עליו. "הבדיחות והעקיצות על הגובה שלו הפכו למשהו שהוא כבר טבעי ביום־יום", אמרו בהפועל, "מוטי כבר לא מתרגש מזה, הוא אפילו מסתלבט על עצמו בקשר לגובה שלו".

אם ברשצקי ימשיך ביכולת שהציג בחיפה ושתהיה המשך ישיר ליכולת מלפני הפגרה הכפויה, האדומים צריכים להגיד תודה לסלובודן דראפיץ' ולשי ברדה, שהאמינו בו בשנה שעברה, וכמובן לקלינגר, שהחזיר אותו לחיים העונה וסידר לאדומים אחלה שחקן לעונה הבאה.

אבל עוד לפני העונה הבאה והגביע שברשצקי ינסה לזכות בו, הערב מחכה לו ולאדומים היריבה השנואה בית"ר ירושלים (מגיעה לבלומפילד בהרכב חסר, ללא אלירן עטר ומקס גרצ'קין הפצועים ואנטואן קונטה, עלי מוחמד וחנן ממן המורחקים), ששער ניצחון מולה שווה מפתח לליבם של האוהדים. הפעם האחרונה שהפועל כפ"ס פגשה בבלומפילד את בני יהודה היתה במשחק הבכורה של הכתומים באצטדיון המחודש. אז היתה אווירה של חגיגיות, אמנם עם מעט אוהדים, אבל כאלה שנראו כמו חתנים ביום שמחתם.

אתמול גם היתה חתונה בבלומפילד, אבל רק הכלה הגיעה. היא התלבשה יפה, סידרה שיער, אפילו יש מי שטוענים שגם שמרה עצמה בבידוד לקראת האירוע, העיקר שנרגיש מיוחדים אחרי כל הקורונה הזאת.

בפועל קיבלנו פרק טראשי במיוחד של חתונמי עם המון שתיקות מביכות, ריחוק חברתי באצטדיון - לכאורה המקום הכי סוציאלי שיש לתרבות העולם המערבי להציע, ובעיקר משחק כדורגל ברמה טקטית מכובדת אבל עם תכלס ששווה 0:0 מדכא. במקרה הזה, טוב שהחתן נשאר בבית.

הבונקר המחשבתי שהתחולל על הדשא לא מפתיע בהתחשב בכך שמדובר בדרבי אישי בין מאמן הנבחרת לשעבר, אלישע לוי, לעוזרו דאז, עמיר תורג'מן.

בדקה ה־43 לוי סידר לתורג'מן פור, אחרי שהרמת רגל מסוכנת של עמית זנטי לגוף של טום שלח עלתה לו בכרטיס אדום. אם חשבתם שזה יעזור במשהו לכפ"ס האנמית, כמובן שטעיתם.

כשהחלק ההתקפי שלך בנוי על ג'ניה ברקמן כמי שאמור לבנות את ההתקפות, נראה שרחוק לא תגיע. הקשר האחורי העייף הוא ממש לא הבעיה היחידה בכפ"ס שנראית, כרגיל, מועמדת לחזור ללאומית.

ובני יהודה? כרגיל - מועמדת בטוחה לחזור להניף עוד גביע.

 ?? צילומים: אלן שיבר, דני מרון ?? בוזגלו, ברשצקי ואבו עביד. "מוטי תמיד היה שחקן טוב, הבעיה שלו היא שחסרה לו יציבות"
צילומים: אלן שיבר, דני מרון בוזגלו, ברשצקי ואבו עביד. "מוטי תמיד היה שחקן טוב, הבעיה שלו היא שחסרה לו יציבות"
 ?? צילום: אלן שיבר ?? אלו מול פדידה. הפגרה לא עשתה טוב לשתי הקבוצות
צילום: אלן שיבר אלו מול פדידה. הפגרה לא עשתה טוב לשתי הקבוצות

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel