Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 08.07.2020

גדי

תעלול או מתיחה של מישהו שחושב שיש לו חוש הומור מפותח ומקורי, עלולים להעמיד אתכם במצב לא נעים. היכולת שלכם לתפקד תחת לחץ תסייע לכם לצאת מהמצב המביך שנוצר. חכו לשעת כושר.

דלי

יום עמוס מזל יותר משכל, אך אין צורך להתחכם כאשר המזל דופק בדלת. אתם מנסים לוותר על הצורך שלכם בריגושים, מה שגורם לכם להיות מעורבים בקשרים עם אנשים שלא ממש מתאימים לכם.

דגים

ביטוי רגשות באופן זורם ופתוח יעשה לכם טוב על הלב. אנרגיה רבה מבוזבזת אצלכם על הסתרת רגשות, שליליים בעיקרם, כדי להפיס את דעתם של אנשים קרובים. הדבר נובע ממחסור בביטחון עצמי.

טלה

חברים קרובים מכניסים אתכם למצב שקשה לכם להתחמק ממנו. מצד שני, גם לא ממש בראש שלכם לשתף פעולה. אין ספק שאתם מגלים עדינות והתחשבות יתר באחרים, ולא תמיד זוכים ליחס דומה.

שור

ביום זה הצעה רומנטית מגיעה מכיוון לא צפוי שכלל לא חלמתם עליו. אתם שוקלים אותה ברצינות, אולם לא מביאים בחשבון כמה מרכיבים חשובים. הנטייה שלכם לנהנתנות עלולה לבלבל לכם את החושים.

תאומים

הבוקר חולף עליכם בצורה מוצלחת, במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. בתחום האישי אתם נאלצים להתמודד עם חוסר אמון.

סרטן

צפוי יום מלא אנרגיות חיוביות, אך הרקיע מבשר על רוח הרפתקנית שקופצת עליכם. התופעה עלולה להוליד בחירות שגויות. פריצת דרך חיובית מתרחשת בתחום העבודה. אתם עולים על דרך חדשה.

אריה

הרקיע משגר אליכם אנרגיה מתסיסה וטובה בעיקרה, אך היא עלולה לעלות על גדותיה. יותר מדי אירועים מתרחשים בבת אחת וקשה לכם להסתגל לשינוי. לקחתם יוזמה והתחלתם לגלגל נושא שהעיק עליכם.

בתולה

עומס של אירועים. אנשים פונים אליכם בדרישות סותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את הסחורה. לא קל לכם לסרב, ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי". מתי תלמדו לפעול למען עצמכם?

מאזניים

נדמה לכם שלא ממש מבינים אתכם, ובגלל שהכעס מתעורר, גם אין לכם חשק להסביר. בדקו עם עצמכם אם המניעים שלכם נקיים משיקולים זרים. תנו לבן/ת הזוג שלכם את אותו היחס שאתם מקבלים.

עקרב

יום נפלא מבחינת המשפחה. הכל פתוח, התקשורת זורמת ונדמה שסוף סוף יש מכנה משותף רחב שעליו אפשר לבנות מערכת יחסים בוגרת ורגועה. כדאי לשמור על המומנטום. אל תתפתו להיכנס למאבקי כוח.

קשת

יום המלווה בחוסר שקט. השגרה והעומס מותירים אתכם תשושים ומותחים את הסבלנות שלכם עד הקצה. הרצון שלכם לריגושים ולבילויים פשוט נבלע תחת הלחצים היומיומיים, ולא פלא שאתם מרגישים מתוסכלים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel