Israel Hayom

חלוץ גאורגי סיכם בהפועל ת"א

החלוץ לבאן קוטליה )31( סגר לעונה אחת ויגיע להתרשמות אצל ניר קלינגר ● לאומית: האם משחקי המבחן יידחו?

- שי ארצי, ליאב נחמני ועדי רובינשטיין

הפועל ת"א ממשיכה בהכח נותיה לעונת .2020/21 החח לוץ הגאורגי לבאן קוטליה ,)31( ששיחק בעונה החולפת באירטיש הקזחית, יגיע בקרוב להתרשמות במועדון. אם המאמן ניר קלינגר יהיה מעוניין בשירותיו, קוטליה יחתום על חוזה לעונה אחת.

קוטליה, שמסוגל לשחק גם בעמדות הכנפיים, כבש 2018־ב שמונה שערים ובישל חמישה, וב־9102 כבר כבש 22 ובישל שמונה. בסך הכל הבקיע הגאורגי 68 שערים בקריירה בכל המסגרות. בתחילת השנה עבר לאירטיש, שבמדיה רשם שתי הופעות בלבד. אם יחתום, קוטליה יהיה הזר השלישי בסגל לעונה הבאה, אחרי עמנואל בואטנג וארמנדו קופר שכבר חתומים.

כל שחקני עפולה - לבידוד

אחרי שרועי אלון אובחן כחיובי לנגיף קורונה, משרד הבריאות הנחה את כל שחקני הפועל עפולה להיכנס לבידוד עד ליום רביעי הבא.

עפולה סיימה את משחקיה העונה בליגה הלאומית, אך נכון לעכשיו היא צפויה לקחת חלק במשחקי המבחן על ההישארות בליגה, שנקבעו ל־61 ביולי מול הפועל מרמורק. אלא שבעקבות הבידוד, הקבוצה לא תוכל להתאמן לקראת ההתמודדות, ויש אפשרות שמשחקי המבחן יידחו.

עפולה נמצאת במקום שמוביל למבחנים, אבל לבני לוד יש שני משחקים חסרים. אם לוד תצליח לעבור אותה בטבלה, היא זאת שתפגוש את מרמורק. במקרה כזה, עפולה תרד אוטומטית לליגה א'.

ענבל פיזרו אומרת שלום

השחיינית הפראלימפית הבכירה של ישראל, ענבל פיזרו, הודיעה אתמול על פרישה בגיל .33 כשהיא נרגשת מאוד, מלווה במנכ"ל הוועד הפראלימפי ניסים

סספורטס, במנהל המקצועי ד"ר רון בולוטין, מתאמת היחידה לספורט הישגי יעל לנדר, אביה פיטר פיזרו ומאמנה יעקב ביננסון, הודיעה השחיינית על פרישתה מנבחרת השחייה, זאת למרות שכבר הבטיחה את מקומה במשחקים הפראלימפיי­ם בטוקיו .2021

"השחייה היתה החיים שלי", סיפרה פיזרו הנרגשת, "במים הרגשתי שאני יכולה לעוף. ככל שהיה קשה יותר - אהבתי את זה יותר. תמיד היה יחס ישיר בין מה שנתתי מעצמי למה שהשגתי. זה כבר לא כך. כבר אין ביכולתי להיות הספורטאית שהצבתי לעצמי להיות. כדי להיות נאמנה לספורטאית שהייתי, מתוך כבוד לספורטאית שהייתי ולספורט בכלל - היום אני מסיימת".

ענבל בת ה־33 נולדה משותקת בשתי גפיה התחתונות בשל סיבוך בעת לידתה. היא הגיעה לבריכת השחייה באיל"ן חיפה בגיל חמש, ובגיל 12 כבר השתתפה בתחרויות בינלאומיות. השחיינית ייצגה את ישראל בארבעה משחקים פראלימפיים, שבהם זכתה בלא פחות מ־9 מדליות. לאתונה 2004 הגיעה כשהיתה בת ,16 ומשם חזרה עם מדליות כסף וארד, מבייג'ין 2008 חזרה עם שלוש מדליות כסף, ומלונדון 2012 שבה עם 3 מדליות ארד. בריו 2016 הסתפקה במדליית ארד אחת.

כמו כן, לפיזרו 3 מדליות זהב, 7 כסף ו־2 ארד באליפויות העולם השונות. באליפויות אירופה השיגה 3 מדליות זהב, 2 כסף ו־4 ארד.

 ?? צילום: באדיבות הוועד הפראלימפי בישראל ?? פיזרו. מסכמת קריירה מפוארת
צילום: באדיבות הוועד הפראלימפי בישראל פיזרו. מסכמת קריירה מפוארת
 ??  ?? קוטליה. בדרך לוולפסון
קוטליה. בדרך לוולפסון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel