Israel Hayom

עמדו במקום: מנצ'סטר סיטי וליברפול סיימו ב 1:1

זה אמור היה להיות המפגש המלהיב ביותר שיש לפרמייר ליג להציע, אבל בפועל מנצ'סטר סיטי וליברפול סיפקו 1:1 בינוני ועייף ● לסטר סיטי וטוטנהאם אמרו תודה

- עודד שלו

1 כשיורגן קלופ פתח את היומן וסימן לעצמו את המשחק באיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי, הוא לא שיער בנפשו שיתייצב למשחק הזה ללא וירג'יל ואן דייק, פאביניו וטיאגו אלקנטרה. הראשון והאחרון זכר לדרבי האלים מול אברטון, האמצעי במשחק ליגת האלופות מול מידטיילנד הדנית.

אחרי שכל זה קרה, הוא בטח לא חשב שיצליח לייצב את ההגנה החסרה שלו ולהיות למעלה בפסגה אחרי סדרה של ניצחונות חשובים, גם אם היכולת לא תמיד היתה מושלמת. ואתמול, כשט רנט אלכסנדר ארנולד נפצע והוח לף בדקה ה ,63 הוא רצה רק לסיים את המשחק הזה עם נקודה ביד ואולי להתחיל לחשוב על פיזור מלח ושום במתחם האימונים החדש, שאליו עו ברת האלופה אחרי 70 שנה במלווד.

בסופו של דבר, הנקודות חולקו ולי ברפול ירדה למקום השלישי במרחק נקודה מלסטר שבפסגה )ואליה נחזור מאוחר יותר(.

שתי הקבוצות ששולטות בכדורגל האנגלי בשנתיים האחרונות הגיעו למ שחק הזה קצת עייפות, אחרי שלושה שבועות רצחניים של משחק ליגה ומ שחק בליגת האלופות בכל שבוע, וזאת בשל 2לוח הזמנים שקוצר בגלל הקורונה. ליברפול פתחה בקישור רק עם שני שחקנים - ג'יני ווינאלדום והקפטן ג'ורדן הנדרסון - ועם רביעייה התקפית שכללה את סלאח, פירמינו, ז'וטה ומאנה. דקות הפתיחה היו לגמרי שלה, ובדקה ה 13 היא עלתה ליתרון מוצדק, אחרי שסאדיו מאנה הוכשל ברחבה על ידי קייל ווקר ואפשר למו חמד סלאח לבעוט בקור רוח פנימה.

אחרי 25 דקות של הלם סיטי הת עוררה, ניצלה את היתרון המספרי במרכז השדה והשוותה בשער נפלא של גבריאל ז'סוס. החלוץ הברזילאי קיבל מסירת פז מקווין דה בריינה, עצר בימין והעביר לרגל שמאל סטייל רומאריו וכבש.

הדקות הטובות של סיטי נמשכו כשדה בריינה סחט פנדל מג'ו גומז, שנגע בכדור בידו, אלא שהבלגי קר הרוח ניגש לנקודה הלבנה ובעט החוצה. לפפ כבר לא נשארו שערות על הראש למרוט, אבל גם הוא כבר ידע שאם דה בריינה מחמיץ פנדל, הסיכוי שלו לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הזה קטן.

במחצית השנייה הקצב ירד פלאים. שחקני שתי הקבוצות כבר היו עייפים, אלה שעלו מהספסל לא שינו כמעט דבר ולא נרשמו הזדמנויות של ממש. סיטי נותרה בפער של חמש נקודות מליבר פול, אבל עם משחק חסר. שום דבר לא גמור בשלב כל כך מוקדם של העונה. 3 הרבה אנשים חשבו שהאליפות של לסטר תהיה אפיזודה חולפת. אחרי שהבעלים שלה נהרג בהתרסקות מסוק לפני שנתיים, אף העריכו שהיא תשקע ותרד ליגה. הצחקתם את ברנדן רוג'רס. גם בשנה שעברה וגם העונה היא בצמרת, אחרי שמכרה לא מעט שחקנים למועדונים בכירים יותר.

אתמול הספיק לשועלים פנדל אחד מדויק של ג'יימי וארדי בדקה ה 15 כדי לנצח 0:1 את וולבס ולעלות למקום הראשון. אותו וארדי החמיץ פנדל נוסף שש דקות לפני המחצית, אבל זה לא שינה את התוצאה הסופית.

מי שעוד מצטרפת למאבק האלי פות העונה, בניגוד לשנתיים האחרו נות, היא טוטנהאם. הארי קיין, בפתיחת עונה מהטובות בקריירה שלו, כבש את שערו השביעי העונה בליגה בניצחון אתמול 0:1 על ווסט ברומיץ', שסידר לטוטנהאם את המקום השני.

במחזור הבא בעוד שבועיים אחרי פגרת הנבחרות ליברפול תארח את לסטר וטוטנהאם את סיטי. בינתיים אפשר רק לספור את הימים והדקות.

 ??  ??
 ?? צילום: ?? סלאח מקבל שמירה צמודה GettyImage­s
צילום: סלאח מקבל שמירה צמודה GettyImage­s
 ?? צילום: אי.פי ?? ז'סוס מתוסכל. זה היה בידיים של סיטי
צילום: אי.פי ז'סוס מתוסכל. זה היה בידיים של סיטי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel