Israel Hayom

עוד סדרות מגיעות

באיחור ניכר, בשל עיכובי הקורונה, תעלה בשבועות הקרובים בארה"ב שורה של סדרות חדשות, ובהן סדרת מתח בכיכובה של כוכבת "המפץ הגדול" קיילי קווקו, סדרת דרמה פוליטית בכיכובו של יו לורי )"האוס"( ומיני סדרה שערורייתית על רומן בין מורה לתלמיד עם קייט מארה

- דודי כספי, לוס אנג'לס

שישה שבועות אחרי שהושקה עונת הסתיו בטלוויזיה האמריק נית, הערוצים הגדולים עולים שלב ומ שיקים שורה של סדרות חדשות או עו נות חדשות לסדרות קיימות. חלקן עולות באיחור בגלל עיכובים בהפקה בשל הקורונה.

כך, למשל, יוצר סדרת הלהיט הקומית "המפץ הגדול", צ'אק לורי, השיק בשבוע שעבר את הסיטקום ‪,"B Positive"‬ שב מרכזו פסיכולוג שזקוק להשתלת כליה שייתכן כי תגיע מאישה מעברו. סדרה נוספת שעלתה לאחרונה היא "הדיילת" בכיכובה של השחקנית יוצאת "המפץ הגדול" קיילי קווקו )שגילמה את פני בסדרה(. מדובר בדרמת מתח שבה מג למת קווקו דיילת אוויר, שמוצאת את עצמה בחקירה של ה FBI לאחר מותו של גבר שפגשה בתאילנד. הסדרה צו למה בחורף עד שנעצרה במארס בגלל הקורונה. היא חזרה להצטלם באוגוסט.

סדרה נוספת שצילומיה הוקפאו, חודשו בסוף הקיץ וכעת היא מוכנה לעלייה היא הרימייק לסדרה הקומית הוותיקה מהניינטיז "הצלצול הגואל". קומדיית הנעורים שמתרחשת בתיכון בקליפורניה זכתה לגלגול חדש, והכו כבים המקוריים, שזכו לפריצה שלהם בסדרה בצעירותם )כמו טיפאני ת'יסן ומריו לופז(, ישתלבו ברימייק בתפ קידי משנה.

הפקה שהספיקה לסיים את צילומיה בתחילת ,2020 ממש רגע לפני פרוץ הקורונה, היא ,"Roadkill" מיני סדרה בארבעה חלקים של ה BBC והערוץ הציבורי האמריקני PBS בכיכובו של יו לורי )"האוס"(. לורי מגלם שר מטעם המפלגה השמרנית בבריטניה שנרדף באופן אישי על ידי יריבים פוליטיים, אך מסרב לתת לחשיפות עליו לחבל באג'נדה שלו ובמטרתו להגיע לצמ רת השלטון.

פרויקט מסקרן נוסף שמגיע מברי טניה ויעלה בקרוב באמזון הוא המיני סדרה האנתולוגית ‪"Small Axe"‬ של הבמאי זוכה האוסקר סטיב מקווין 12") שנים של עבדות"(, שעוסקת במחאה של הקהילה השחורה בלונדון בשנות ה .70 בסדרה מככבים שניים מהש מות העולים בהוליווד בשנים האחרו נות: ג'ון בויאגה )טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" האחרונה( ולטישיה רייט )"הפנתר השחור"(.

מיני סדרה חדשה עם פוטנציאל שערורייתי משל עצמה היא "המורה", שתעלה כבר השבוע ברשת .FX במרכז הסדרה מורה בתיכון )קייט מארה, "בית הקלפים"( שמנהלת רומן עם אחד מתל מידיה הקטינים )ניק רובינסון, "באהבה, סיימון"(. כשהרומן מתגלה, היא צריכה להתמודד עם ההשלכות של המעשה הבלתי חוקי.

בתחום הקומי אפשר לציין את ‪,"Moonbase 8"‬ סדרה קומית חדשה שעולה השבוע ברשת הכבלים שואוטיים בכיכובם של ג'ון סי. ריילי, הקומיקאי טים היידקר ויוצא "סאטרדיי נייט לייב" פרד ארמיסן. השלושה מגלמים אסט רונאוטים לא מבריקים במיוחד, שחיים בתוך סימולטור של תחנת חלל של נאס"א בתקווה להיות אלה שיישלחו במעבורת החלל הבאה. השלושה הם גם יוצרי הסדרה.

פרויקט מסקרן אחר של שואוטיים, שיעלה בדצמבר, הוא העיבוד האמרי קני לסדרה הישראלית "כבודו" של .yes בגרסה האמריקנית ייכנס לנעליו של יורם חטב לא אחר מאשר בריאן קרנס טון, כוכב "שובר שורות".

בשבועיים הקרובים ישובו באיחור אופנתי למסך גם "האנטומיה של גריי", "תחנה ,"19 "הרשימה השחורה", כל סדרות ,NCIS "הכתר" של נטפליקס ו"חומריו האפלים" של .HBO בינואר צפוי גל שלישי של סדרות, שיעבה את לוחות השידורים בארה"ב.

 ??  ?? קייט מארה ב"המורה"
קייט מארה ב"המורה"
 ??  ?? יו לורי "Roadkill"ב
יו לורי "Roadkill"ב
 ??  ?? קיילי קווקו ב"הדיילת"
קיילי קווקו ב"הדיילת"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel