Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 09.11.2020

גדי

אתם אופטימיים, ומהזווית שאתם מסתכלים החיים נראים לכם מבטיחים במיוחד. יש לכם הזדמנות לפזר קצת "אבקת קסמים" על כל הסובבים, שסובלים יחד איתכם לאחרונה ממצבי הרוח ההפכפכים שלכם.

דלי

אתם מרגישים בשינוי לטובה באווירה הביתית וביחס בני המשפחה אליכם, וזה מחזק ומסייע לכם בהתמודדות עם הקריירה. מומלץ לכם לקבוע לוח זמנים לפעולה. אדישות והמתנה לפרק זמן לא מוגדר אינן אופציה.

דגים

יום של סתלבט כזה. אתם בוחרים להתרחק מפעילות חברתית שדורשת מכם מאמץ. מה שמתחשק לכם זה לנוח ולהתבודד, וזה בדיוק מה שקורה. זו הזדמנות למלא את המצברים ולהירגע.

טלה

אתם מסתגלים במהירות וביעילות למצבים משתנים. הביטחון העצמי עולה, ויכולתכם לתקשר עם אחרים משתפרת. נסו לנהוג בפתיחות ושמרו על ראש פתוח גם כלפי בני משפחה וגם כלפי חברים.

שור

מפגש חשוב מתרחש היום לאחר תקופת המתנה. מתברר שצדקתם כשהרגשתם שיש לכם על מי לסמוך. ביטחון בלתי מעורער שיש לכם כלפי אדם קרוב, מתברר כהדדי. גם הוא סומך עליכם בעיניים עצומות.

תאומים

תיתכן אנרגיה מבלבלת שלא תורמת ליציבות. צפויה התלבטות בין עשייה לצפייה פסיבית. יש לכם המון זמן וכוח לחכות ולהתבונן, אך הגיע הזמן לנקוט צעדים ממשיים ומחייבים, מה שמפחיד אתכם מאוד.

סרטן

אתם משפרים את מצבכם הכללי, אך ממשיכים להמתין לאנרגיות ממוזלות המביאות הצלחה כבירה. מצבכם הכלכלי זקוק לשיפור, וזה משפיע על מצב הרוח. אתם לא ממש פתוחים לעצות משמעותיות שמשיאים לכם.

אריה

תופעה קוסמית מעניקה לכם אנרגיה פיזית רבה מהרגיל. עניינים הקשורים לנושאים רגשיים יעסיקו אתכם היום. המזל נוטה להאיר לכם פנים ונראה שאין כל סיבה לדאגה. יוזמות והתחלות חדשות צפויות בקרוב.

בתולה

יום של חשבון נפש. אתם מתלבטים בבעיה בתחום החברתי אישי ומחליטים לשנות כיוון בחדות, ובאותה הזדמנות לסגור חשבון עם כמה אנשים. אין לכם מה להתבייש או להסס מתוך שיקולים שלא לפגוע באחרים.

מאזניים

יום המאופיין באשליות. הראייה שלכם את המציאות אינה צלולה, לפחות לא במידה שאתם חושבים. הערכות מצב שיסתיימו בהחלטות גורליות עלולות לפגוע בכם בהמשך. שמרו על פרופיל נמוך.

עקרב

נדמה לכם שיש יותר מדי אנשים לא מפרגנים סביבכם, ויש אף כאלה החותרים להכפיש את שמכם הטוב. גלו ערנות וחשדנות לגבי מידע שמגיע אליכם. ייתכן שיש מניעים נסתרים שאינכם מודעים אליהם.

קשת

אתם מתעקשים על עצמאותכם הכלכלית ומסרבים להיות תלויים באחרים. עיקרון זה דורש מכם ויתורים כאלה ואחרים. לא נורא, אך תצטרכו לצמצם במקצת את רמת חיים שלה הורגלתם. קשה, אך אפשרי.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel