Israel Hayom

אלכסנדר הגדול

זה לא היה מבריק, אבל מכבי ת"א חגגה ניצחון ראשון העונה, 1:2 בסכנין, בזכות יכולת ההכרעה של פשיץ' ● הפועל ב"ש לא הצליחה לעשות סוויץ' מאירופה וניצלה מהפסד ביתי להפועל כפ"ס (0:0) ● לוסיו סידר לקריית שמונה 0:1 בדקה ה 89 על מכבי פ"ת במושבה

- ליאב נחמני, שי ארצי ועוזי ניסים

הפשיץ' של הנעל. גיורגוס דו ניס יצא לשני המשחקים מול ויאריאל ובני סכנין כאילו היו מסע על החיים שלו כמאמן מכבי ת''א. בעצם לא כאילו, זה באמת היה כך. לדרך הוא לקח איתו את כל הסגל, אז הוא בזבז קצת מתן בלטקסה, טל בן חיים וניק בלקמן במסגרת הליגה האירופית בס פרד, ושמר לו יונתן כהן, דור פרץ, אייל גולסה ואלכנסדר פשיץ' להת מודדות בדוחא.

דוניס חישב נכון את עתידו. כמו טייס טוב במצב חירום, הוא רוקן בס פרד את כל מה שנותר ומכביד, ומול סכנין הוא נחת בשלום בליגה. לולא הניצחון )הקשה( מול העולה החד שה, המאמן היווני של הצהובים יכול היה להכין את עצמו לעונת ההופעות החיות באתונה, וזה קורה בחורף, כש מועדוני הזמר מפוצצים בזמן שבחוץ גשום וקר.

הבעיה מבחינת דוניס, היא שגם עם ההרכב הכי חזק שלו על הנייר, מול יריבה ששיחקה ללא שישה שחקני הרכב, הקבוצה שלו עדיין התקשתה לנצח ואת עיקר התודה הוא צריך לה גיד לפשיץ', שסחט פנדל וכבש את השער שהכריע את המשחק. זה נגמר 1:2 בשיניים, וזה בסדר במשחק שכל מה שחשוב בו הוא לקחת שלוש3 נקו דות. בהמשך זה לא יספיק. כי היריבות יהיו חזקות יותר וכי מכבי ת''א כבר לא מפחידה כשהיתה.

אכזבה כפולה. אין ספק שהס וויץ' בין המשחקים באירופה למשחקים בליגה לא עובר חלק ואפילו קשה לח

ניכיו של אבוקסיס, שמתקשים לייצר רצף של ניצחונות בליגה. מאמן ב"ש החליט לעלות עם ההרכב החזק שלו ולמתוח את חניכיו עד קצה היכולת וזאת במטרה לצאת לפגרה עם ניצחון, אבל היכולת במחצית הראשונה לא הזכירה במאומה את ב"ש של אירופה, ובמהלכה ויטור נפצע בשריר האר בע ראשי והרים את סף הדאגה בב"ש

לשחקים. במחצית השנייה כפ"ס היתה יכולה פעמיים לגמור את המשחק, אבל הסתפקה בהחמצות מסמרות שיער של רייכרט ודסה.

אבוקסיס, שנראה אובד עצות, מר גיש את הספסל הקצר שיש לו ואת הבדלי הרמות בן ההרכב הראשון למ חליפים, שלא מספקים את הסחורה ומעצימים את הבעיה של ב"ש.

כפ"ס שלא יכולה לצפות לפגוש את ב"ש פגיעה ורכה כל כך פיספ סה ניצחון שבהחלט הגיע לה, ומנ גד לאבוקסיס יש אמנם פגרה, אבל אחרי ה 0:0 הזה, בהחלט לא מחכה לו מנוחה, כי עליו להפוך את שחקניו, כולם, לחדים יותר - במטרה להיות חלק מהצמרת הגבוהה

ברגע האחרון. אין ספק שמכ בי פ"ת, העולה החדשה לליגה למי ששכח, היא אחת הקבוצות הכי מפ

תיעות העונה. היא רשמה שלושה ני צחונות בארבעת המשחקים הראשונים שלה ונצמדה לחלק העליון בטבלה, אבל למשחק נגד עירוני קריית שמונה היא הגיעה פצועה וחבולה ובסופו של דבר הפסידה.

הקבוצה של קובי רפואה הייתה עדיפה בהרבה על פ"ת במחצית הרא שונה, אבל דווקא המלאבסים היו הרא שונים במושבה להיות ממש קרובים לכבוש, אך סמואל בראון האורח הצ ליח לחלץ כדור מהקו והציל את קבו צתו. במחצית השנייה קריית שמונה נראתה טוב יותר, אבל לא סיכנה יותר מידי את שערו של אריק ינקו.

כשהמשחק היה נראה גמור, הגיע לוסיו, אחד החלוצים הטובים שיש בליגה, ורגע לפני שריקת הסיום (89) שיגר טיל שהצליח להכניע את פ"ת ולהעניק לקבוצה שלו ניצחון מוצדק.

 ?? צילום: ברני ארדוב ?? ויטור מדאיג את טאהא וז'וסואה
צילום: ברני ארדוב ויטור מדאיג את טאהא וז'וסואה
 ?? צילום: אלן שיבר ?? לוסיו מאושר. מהטובים בליגה
צילום: אלן שיבר לוסיו מאושר. מהטובים בליגה
 ?? צילום: עמי שומן ?? פשיץ' חוגג את השני עם חברים
צילום: עמי שומן פשיץ' חוגג את השני עם חברים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel