Israel Hayom

מהבימה למגרש הכדורגל

מינוי אודליה פרידמן למנכ"לית של הפועל ת"א כבר זוכה לביקורת: "ייקח לה הרבה זמן ללמוד את עולם הכדורגל" ● הערב האדומים ינסו להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה מול הפועל חדרה

- שי ארצי וליאב נחמני

שנתיים אחרי שרובי רגב סיים את תפקידו כמנכ"ל הפועל ת"א, הודיעו אתמול האדומים על מי נויה של אודליה פרידמן, לתפקיד המנכל"ית החדשה של המועדון. פרי דמן (52) שימשה במשך כעשור בת פקיד סמנכ"לית הכספים של תיאטרון הבימה - ועם פרישתו של יעקב אג מון, הפכה למנכ"לית התיאטרון ב 15 השנים האחרונות.

ב 2016 היא ספגה ביקורת נוקבת בדו"ח מבקר המדינה בנוגע להתנה לות התיאטרון, שממנו עלו לכאורה חשדות לאי סדרים כספיים. כיום היא משמשת יו"ר עמותת "כ"ן - כוח נשי למנהיגות" ודירקטורית של עמותת "ילדי ישראל".

גורמים בהפועל טוענים כי מינויה של פרידמן יגרום לארבעת הבעלים לזוז הצידה ולהיות פחות מעורבים מכפי שהיו עד היום. "יש פה עניין תדמיתי ושיווקי, אבל הבעלים ייתנו לה להוביל", נמסר מהמועדון, שמתוכו גם יצאו ביקורות על כך שהמנכ"לית החדשה חסרת ניסיון בתחום: "ייקח לה הרבה זמן ללמוד את עולם הכדורגל, זה שונה לגמרי מכל עולם אחר".

פרידמן תהיה אחראית לקבו צה הבוגרת, למחלקת הנוער ולבית הספר לכדורגל. בהפועל טוענים כי אחת הדרישות מהמנכ"לית תהיה בכל הקשור לגיוס ספונסרים. על מינויה אמרה פרידמן: "אני נרגשת להצטרף לפרויקט המאתגר בהפועל ת"א. ענף התיאטרון מקביל במגוון תחומים לעולם הכדורגל. אני מא מינה שבכוחות משותפים נצליח לעמוד במטרות הניצבות בפנינו".

בתוך כך, הקבוצה תארח הערב את הפועל חדרה, ותנסה להשיג ניצ חון ליגה ראשון העונה. הקשר ארמנדו קופר, השוהה עם נבחרת פנמה, יחמיץ את המשחק. דורון ליידנר, שהיה

פצוע בתקופה האחרונה, נמצא כשיר להתמודדות ועשוי לפתוח בהרכב. המאמן ניר קלינגר מתלבט בין שי אייזן במרכז הקישור לבין לפתוח עם שחר הירש ולחזק את ההתקפה.

מימר: "משחק מפתח"

גם הפועל חדרה עדיין ללא ניצחון ליגה העונה. המאמן שרון מימר יחסר את הבלם וויסאם רבאח שנפצע וייעדר לתקופה ארוכה. מנשה זלקה צפוי לפתוח במקו מו. בחלק הקדמי ימשי כו לקבל אשראי גוסטבו מרמנטיני ומרשל אודה. "זה משחק מפתח להמשך הדרך של הפועל חדרה העו נה", אמר מימר והוסיף, "אנחנו צמאים לניצחון הראשון ובעיקר לח זור ליכולת שהצגנו בתחילת העונה".

 ?? צילום: דוברות הפועל ת"א ?? פרידמן
צילום: דוברות הפועל ת"א פרידמן
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel