Israel Hayom

"סגירת מעגל מרגשת"

13 שנים אחרי שעלה לבוגרים בשורותיה, רביב פיטשון החליט לחזור למכבי אשדוד כדי לעזור לה לשוב לליגת העל ● "אם אני בלאומית כנראה שזה מה שאני שווה", אמר הפורוורד בראיון ל"ישראל היום" ● הערב בגביע המדינה הוא מחכה למכבי ת"א

- יעקב מאיר

אחרי ארבע עונות בנס ציונה, שלוש מהן בליגת העל, רביב פיטשון החליט לרדת לליגה הלאומית וחתם במכבי אשדוד במטרה לחזור לליגה הבכירה מהדלת הראשית.

"גם אני וגם נס ציונה הגענו לנקודה שהיינו צריכים שינוי וזה היה שינוי מרענן. אני מתרגש לשחק באשדוד. זו סגירת מעגל מרגשת עבורי, כי זו הק בוצה הראשונה שבה התחלתי בבוגרים ולחזור אחרי 13 שנים כשחקן בכיר, שצריך לעזור להוביל את הקבוצה למ שימות שלה - זה מרגש וחשוב עבורי", הוא אומר בראיון ל"ישראל היום".

היו תקופות בנס ציונה שלא שי חקת הרבה ולמרות שהיו לך הצעות אחרות לא עזבת. מדוע?

"התקופה שלי בנס ציונה מתחלקת לשניים. בשנתיים הראשונות הייתי מצוין וקיבלתי דקות משמעותיות, ולכן הארכתי חוזה בעוד שנתיים. היה לנו חוזה בלי אופציית יציאה לשני הצדדים וגם היה את האתגר עם אירופה שרציתי לטעום. בעונה האחרונה הדברים הלכו פחות טוב והיו הצעות מליגת העל, אבל נס ציונה לא שחררו ולליגה הלאומית אני פחות העדפתי ללכת. בדיעבד אני מאוד שמח שנשארתי בנס ציונה. בש נים האחרונות הבנתי שלעבור קבוצות באמצע העונה זה לא תמיד טוב ועדיף לא לוותר בקלות". למה בחרת דווקא באשדוד? "בגיל שלי ובתפקיד שלי בתוך הק בוצה הדרך הכי טובה לחזור לליגת העל היא דרך הלאומית. אני מרגיש שנבנה פה משהו חדש וטוב, ואני רוצה לעלות ליגה עם הקבוצה כמה שיותר מהר".

פיטשון, בן 31 ומתנשא לגובה 2 מטר )"לא יודע למה בחלק מהאתרים כותבים 2.02 ,("'מ נשוי לירדן ואב לריי )בינואר בן (4 ולניקי 5) חודשים(, יתחיל בשבוע הבא עונה 14 כשחקן בוגרים.

"החלום? להיות בריא"

"תמיד כשאתה מסתכל בדיעבד אתה חושב אם היית יכול לעשות דברים אחרת", הוא מנתח, "אבל תראה, אני מתחיל עונה 14 וזה לא פשוט בענף שלנו. המטרה שלי היא בכל עונה לה שתפר עוד קצת ולהגיע במצב ובמע מד יותר טוב לעונה הבאה. יש משפט שאומר ש'זמן זה הכל'. יכול להיות שאם הייתי במקום הנכון ובזמן הנכון אז הייתי היום במקומות אחרים, אבל אני לא מתחרט על כלום ושמח על האנשים שפגשתי והדברים שעשיתי. בטוח שיש לי עוד הרבה שנים לתת".

יש איזשהו חלום שאתה עוד רוצה להספיק בשנים הקרובות?

"כשהייתי צעיר, החלום האמיתי שלי היה לשחק בקבוצת הבוגרים של הפועל חולון שהיתה הבית שלי. היום בגיל שלי אני כבר יותר ריאלי והחלום שלי הוא להיות בריא, לשחק כמה שאני יכול וליהנות. הקריירה שלנו מוגבלת בזמן וצריך ליהנות בכל רגע".

הערב יערוך פיטשון את משחקו הרא שון במכבי אשדוד כשיפגוש את מכבי

ת"א בסיבוב הראשון בגביע המדינה.

את יחסי הכוחות כולם יודעים, אבל אולי זו הזדמנות עבורך להזכיר לכולם שאתה שחקן ליגת על ומתכוון לחזור במהירות.

"אני לא מסתכל על זה ככה. אני עכשיו בליגה הלאומית וכנראה שזה מה שאני שווה. אני כבר הרבה שנים במקצוע ולא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר. הדבר היחיד שמעניין אותי זה לעזור לקבוצה ולחברים, אין לי שום מטרות אישיות להוכיח משהו".

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? פיטשון. "שינוי מרענן"
צילום: לירון מולדובן פיטשון. "שינוי מרענן"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel